רכב

ביותר מחצי מיליון שקל: המרצדס החדשה נוחתת לראשונה בישראל

כלמוביל מרצדס משיקה בישראל את הדור החדש של מכונית הסאלון האייקונית – ה-E Class. אז מה כולל הדגם החדש וכמה זה בדיוק יעלה לכם?
מערכת ice | 
מרצדס E Class (צילום מרצדס)
כלמוביל מרצדס משיקה בישראל את הדור החדש של מכונית הסאלון האייקונית – ה-E Class, שמשלבת טכנולוגיות פורצות דרך במערכת הבידור, תפעול הרכב ומערכות הבטיחות האקטיביות. ה-E Class מוצעת עם מנוע בעירה מתקדם ומערכת היברידית קלה או בגרסת פלאג-אין היברידי.
גרסת E 200 מוצעת עם מנוע 2.0 ליטרים מוגדש, המצויד במערכת עזר היברידית קלה 48V - מנוע זה מפיק 204 כ"ס ומומנט של 32.6 קג"מ. גרסה זו מאיצה למהירות תלת ספרתית בתוך 7.6 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 236 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת לפי תקן WLTP עומדת על קרוב ל-11 קילומטרים לליטר.
 
גרסת E 300 e המשלבת בין מנוע בנזין 2 ליטרים מוגדש ומנוע חשמלי המציגים הספק משולב של 313 כ"ס ומומנט של 56 קג"מ. גרסת הפלאג-אין מצוידת בסוללה בנפח של 25.4 קוט"ש שמאפשרת טווח חשמלי מלא של 100 ק"מ. גרסה זו מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות, מגיעה למהירות של 234 קמ"ש ומציגה צריכת אנרגיה משולבת על פי תקן WLTP של 125 קילומטרים לליטר בנזין ו-4.4 ק"מ לכל קוט"ש חשמל.
ה-E Class החדשה מציגה בסיס גלגלים של 2,961 ס"מ (גידול של 22 מ"מ לעומת הדור הקודם) ורוחב של 1,880 מ"מ (36 מ"מ יותר מהדור הקודם), אלמנטים שתורמים להרחבת פנים הרכב ולנוחות הנוסעים. תא המטען של גרסת הסדאן הינו בנפח של 540 ליטרים (בגרסת הפלאג-אין 370 ליטרים).
כמו כן, הדגמים מגיעים עם תאורת Led מתקדמת, גג שמש פנורמי נפתח וחישוקים בקוטר של "20. הרכב מגיע עם אופציית תצורת גריל קלאסי הכולל 3 פסי ניקל רוחביים וסמל מרצדס בולט על מכסה המנוע, או בעיצוב חדשני וספורטיבי עם צורות תלת ממדיות וסמל מרצדס ענק במרכז הרכב.
הדור החדש ממשיך במסורת עם מערך מתלים מכויל היטב עם מערכת Agility Control לכיוון קשיחות. בנוסף, קיימת אפשרות למתלי האוויר AIRMATIC עם שיכוך ADS+ מתכוונן והיגוי בציר האחורי התורם לתחושה הספורטיבית בעזרת הידוק הפניות בעת נסיעה בכביש מפותל והקטנת קוטר הסיבוב בין מדרכות. אלו לצד יעילות אווירודינמית מעולה עם מקדם גרר של 0.236 CD.
תא הנוסעים משלב בין חדשנות ליוקרה, עם קונסולה עטופה במסגרת Led של תאורת אווירה ב-64 גוונים לבחירה וכולל את מערכת ה-MBUX עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ולאפל קאר פליי, ניווט מקורי ושלושה מסכים (בחלק מהגרסאות): לוח מחוונים בגודל "12.3, מסך בגודל "14.4 בקונסולה המרכזית ומסך "12.3 נוסף מול מושב הנוסע המאפשר לנוסע (מבלי שהנהג יוכל לצפות במסך זה כדי למנוע הסחת דעת בנהיגה).
ה-E Class ממוצעת עם מערכות בטיחות מתקדמות ביותר, הכוללות בין השאר - Driving Assistance Plus עם בקרת השיוט האקטיבית, זחילת פקקים, מערכת התרעה על סטייה מנתיב ושמירה אקטיבית על מרכז הנתיב, בלימת חירום אוטונומית, מערכת מצלמות היקפיות 360 מעולות, התראת רכבים בשטח המת, התראה ובלימה בעת זיהוי תנועה חוצה מאחור ועוד. וכמה זה יעלה לכם? המחי של ה-E200 Premium עומד על 539,000 שקל, ואילו עבור E300e תשלמו 639,000 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה