רכב

טסלה, מרצדס, ניסאן או לקסוס: זה הרכב הבטיחותי ביותר בעולם

מכון הבטיחות של חברות הביטוח האמריקאי ערך מבחן בטיחות למערכות סיוע מתקדמות לנהג בין מרצדס, טסלה, ב.מ.וו, לקסוס, וולוו, ג'נסיס, ניסאן ופורד. התוצאות היו רעות במיוחד, ולקסוס היא היחידה שזכתה לציון סביר ומתקבל על הדעת
מערכת ice |  3
טסלה (צילום unsplash)
מכון הבטיחות של חברות הביטוח האמריקאי IIHS (Insurance Institute for Highway Safety ערך לאחרונה מבחן בטיחות למערכות סיוע מתקדמות לנהג בהפתעה. התוצאות של המבחן, איך לומר, לא הטיבו עם יצרניות המכוניות הגדולות בעולם שלמעט לקסוס, התרסקו בדירוג.
במבחן שערך מכון הבטיחות של חברות הביטוח האמריקאי למערכות שונות המותקנות בדגמים של מרצדס, טסלה, ב.מ.וו, לקסוס, וולוו, ג'נסיס, ניסאן ופורד, רק לקסוס זכתה בדגם LS לציון סביר ומתקבל על הדעת שהוגדר כ-"acceptable". בנוסף ללקסוס, גם קונצרן GM עם הטנדר GMC סיירה וניסאן אריה קיבלו ציון "גבולי". כל השאר סיימו את המבחן עם ציון בלתי מספק - "Poor".
 
טסלה נכשלה במבחן עם דגם הFSD, ולוו עם S90, ב.מ.וו עם ה-X1, פורד עם המוסטנג מאך E, ג'נסיס עם ה-G90, לקסוס עם ה-LS כאמור, מרצדס עם ה-C קלאס וניסאן אריה. במבחן שערך מכון הבטיחות של חברות הביטוח האמריקאי נבדק איך מערכות הסיוע ברכב תומכות בנהג, בין היתר בזכות אמצעים שבודקים את מצב העייפות של הנהג או גילוי של בעיה כזו או אחרת ברכב. נוסף על כך, נבדקה יכולת התפקוד של המערכות בנוגע לערכה על יכולתן לטפל במצבי חירום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מחוברים למציאות
    Sam 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד כתבה לא מחוברת למציאות טסלה מודל Y הרכב עם ציון הבטיחות הכי גבוה לפי מבחני Encap וגם IiHS מה הקשר ל Fsd? יFSD בגרסאות ביטא והמחיבות תשומת לב והתערבות הנהג. יש גרסה חדשה 12.3 שלא דומה למה שנבדק ובקרוב 12.4
    סגור
  • 2.
    FSD זה לא דגם של טסלה. תלמדו לפני שכותבים
    דוד 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    FSD זה תוספת אבזור שמאפשר נהיגה אוטונומית במדינות שמותר בהם.
    סגור
  • 1.
    לקסוס זה לקסוס
    מאור 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספר אחת עם כבר יוקרה עדיף לקסוס מאשר תקלות של הגרמניות
    סגור