רכב

מהפכה בתחבורה הציבורית בישראל: המהלך שיקל על חייכם יוצא לדרך

פנגו בבשורה אדירה לנוסעים בתחבורה הציבורית: משיקה פיצ'ר חדש, המבשר בהודעת פוש, להורים או לבעלי החשבון המשפחתי, בה יישלח עדכון על תחילת הנסיעה בתחבורה הציבורית כולל פרטים על הנסיעה, מספר קו וכדומה. בנוסף, בנסיעה ברכבת יקבלו ההורים גם עדכון על סיום הנסיעה של ילדיהם, מה שייתן להם מעט שקט בימים טרופים שכאלה
מערכת ice | 
תחבורה ציבורית (צילום shutterstock, פלאש 90/ עומר פיכמן, יוסי אלוני)
בימים אלו, בעקבות המצב בארץ, וכן לקראת חופשת הפסח הארוכה, משיקה פנגו פיצ'ר חדש וייחודי, המעניק מעט שקט להורים בימים טרופים אלו. הפיצ'ר, מבשר בהודעת פוש, להורים או לבעלי החשבון המשפחתי, עדכון על תחילת הנסיעה בתחבורה הציבורית כולל פרטים על הנסיעה ומספר הקו, כאשר בנסיעה ברכבת יקבלו ההורים גם עדכון על סיום הנסיעה. הפיצ'ר החדש מתייחס לכל נסיעה של ילד או בן נוער עד גיל 16 החברים בחשבון המשפחתי.
החשבון המשפחתי בתחבורה הציבורית הוא אופציה חדשה בפנגו, והוא מאפשר למספר בני משפחה או חברים לנסוע ולשלם בקלות בתחבורה הציבורית תחת חשבון אחד משותף לכולם, ליהנות מצבירת קאש משותפת במידה והם חברים במסלול סימפל או SMART וליהנות מחשבונית מרוכזת אחת. 
 
לחשבון המשפחתי ניתן כמובן להוסיף ילדים ובני נוער ללא מספר רכב בפנגו, אשר יוכלו להנות מתשלום פשוט ומהיר בתחבורה הציבורית, וכעת, עם הפיצ'ר החדש יוכלו הוריהם גם לקבל עדכון בכל פעם שהם מתחילים נסיעה בתחבורה הציבורית.

יונתן אלון, מנכ"ל פנגו: ״כחלק מהאסטרטגיה של פנגו, שמנו לעצמנו מטרה ללוות את משתמשי הדרך בכל חלק במסע התחבורתי שלהם. החשבון המשפחתי של פנגו בתחבורה הציבורית הינו שירות חדש הנותן ללקוחותינו מענה פשוט, וכעת עם הפיצ'ר החדש גם קצת יותר שקט ורוגע נפשי, החשובים במיוחד בתקופה זו".
"פיצ'ר זה, נולד מתוך מחשבה להעניק תחושת ביטחון להורים שילדיהם מתניידים עצמאית בתחבורה הציבורית והם רוצים לוודא שהם עולים ויורדים בבטחה. פנגו תמשיך להציע לשלושה מיליון לקוחותיה, פתרונות מגוונים ונוחים אשר הופכים את המסע התחבורתי לפשוט, קל ורגוע יותר.

ההתראות שתקבלו באמצעות הפיצ'ר החדש של פנגו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה