בארץ

פנגו מעלה את עמלת החניונים כמעט פי שניים: זו הסיבה

לקוחות המשתמשים באפליקציית התשלומים פנגו גילו כי העמלה להפעלת חניונים עלתה כמעט פי שתיים, כשהיא עומדת כעת על 1.9 שקל במקום שקל אחד בלבד, וזאת בלי הודעה המתריעה על כך מראש. יש לציין שהעלייה בעמלה הינה רק בחניונים ורק עבור לקוחות שאינם חברי מסלולים
מערכת ice |  1
פנגו (צילום פנגו)
חברת פנגו מציעה אפליקציית תשלומים נוחה במיוחד עבור כניסה לחניונים ברחבי הארץ – אם כי בתקופה האחרונה היא הובילה צעד שנוי במחלוקת. לקוחות המשתמשים באפליקציה גילו לגמרי במקרה, כי תשלום העמלה עליו משלמים לחברה התייקר כמעט פי שתיים, מבלי שקיבלו על כך עדכון כלשהוא מהחברה.
עד לאחרונה העמלה הייתה שקל אחד להפעלת החניונים, אולם נראה כי המחיר קפוץ ל-1.9 שקל – כמעט כפול מהמחיר המקורי. הלקוחות מתלוננים כי אינם קיבלו הודעה מראש על ההתייקרות, אך בחברה טוענים כי אכן מקבלים על כך הודעה (אם כי מעט מאוחר מדי), בכניסה לחניון עצמו.
 
חשוב להגיד שהמחיר המעודכן אכן מופיע באתר ובאפליקציה, אם כי לא חלה כל התרעה על כך שמדובר בתעריף חדש ושונה מהקודם, והמשתמשים כלל לא הבחינו בהתייקרות.
מפנגו נמסר: "חברת פנגו ממשיכה לפתח את שירותי האפליקציה ושמחה להשיק פיתוחים ושיפורים אשר מקלים על חיי המשתמשים בדרך וחוסכת להם זמן וכסף. העלאת העמלה נוגעת לקטגוריית החניונים ורק ללקוחות שאינם חברי מסלולים. לקוחות המסלולים בפנגו נהנים משירות החניון המהיר ללא עמלה נוספת והעלייה אינה נוגעת אליהם. שאר הלקוחות הבוחרים להשתמש בשירות, משלמים 1.9 ש״ח להפעלה. המחירים החדשים עודכנו בכלל הפלטפורמות של החברה ובכללם באתר, באפליקציה ועוד. חשוב להדגיש כי בעת הכניסה לחניון מקבל הלקוח הודעת sms המשקפת לו את התמחור המלא ויכול להחליט האם לבצע את התשלום באמצעות האפליקציה ואם לאו."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רגע..רק להבין..
    אורן 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רגע..רק להבין.. כל פעם שאני מפעיל פנגו אני משלם עמלה בסך 1.90? עוד לפני שאני מתחיל לשלם על זמן החנייה עצמו?
    סגור