רכב

מהפכה בחניות בישראל: אלו הערים שירוויחו חניונים חדשים

פרקומט אינטרנשיונל דיווחה לבורסה לנירות ערך בתל אביב כי חתמה על תשעה חוזים חדשים להקמת מתקני חניה ברחבי הארץ, בהיקף מצטבר של מעל ל- 16 מיליון שקל, בראשון לציון, חיפה, תל אביב, גבעתיים והוד השרון
מערכת ice |  1
מתקן חניה רובוטי (צילום נועם שורץ, פרקומט)
לא מוצאים חניה? חניונים חדשים בתל אביב. חברת פרקומט אינטרנשיונל בע"מ הודיעה היום [שני] לבורסה לנירות ערך בתל אביב כי חתמה על תשעה חוזים חדשים להקמת מתקני חניה ברחבי הארץ, בהיקף מצטבר של מעל ל- 16 מיליון שקל.
בהתאם לחוזים שנחתמו, חמישה מתקני חניה יוקמו בתל אביב והיתר בחיפה, ראשון לציון,
גבעתיים והוד השרון. במכתב צוין: "החברה מתכבדת להודיע כי גם בתקופה זו של מלחמת חרבות ברזל, קושי בענף הנדל"ן ואי ודאות כלכלית, החברה ממשיכה לפעול על מנת להתרחב, לצמוח ולזכות בפרויקטים חדשים לביצוע".
 
עוד הוסבר כי: "מאז תחילת שנת 2024 ועד למועד דוח זה, חתמה על תשעה חוזים חדשים להקמת מתקני חניה ברחבי הארץ, בהיקף מצטבר של מעל ל-16 מיליון שקל. בהתאם לחוזים שנחתמו, חמישה מתקני חניה יוקמו בתל אביב והיתר בחיפה, ראשון לציון, גבעתיים והוד השרון".
לסיום הובהר על ידי החברה: "החתימה על חוזים אלו, יחד עם זכיות עבר של החברה, מחזקים את מיתוגה ומעמדה כמובילת שוק מתקני החניה בישראל". כעת תחל החברה לעבוד על הפרויקטים החדשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלואי שגם בביג יהוד יעשו את זה.אנשים מחנים
    אאא 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחנים את המכונית בחינם,לוקחים מונית זולה לנתבג, נוסעים לחול,חוזרים אחרי הטיול,לוקחים מונית חזרה לחניון,ובעצם היתה להם חמיה בחינם,׳ותושבי המקום שבאים לשופרסל ולקניות בביג,אין להם מקום חניה.
    סגור