בארץ

אפליקציית פנגו משיקה פיצ'ר חדש: זה השינוי שעשו בפלטפורמה

החידוש של פנגו: האפליקציה הפופולרית משיקה תשלום ישיר על נסיעות בכביש 6. הרישום לשירות יתבצע ללא עלות והתשלום על השימוש בכביש יתבצע רק בתום הנסיעות שנרשמות על פי מצלמות זיהוי מספר הרכב, כך שנהגים שלא נסעו בכביש זה, לא יחויבו כלל 

מערכת ice | 
יונתן אלון מנכל פנגו (צילום עופר חגיוב)
כביש 6 מצטרף לכבישי האגרה שכבר מופיעים ביישומון דוגמת הנתיב המהיר או כביש 6 חוצה צפון. הרישום לשירות יתבצע ללא עלות. תעריפי הנסיעה בכביש 6 זהים לתעריפי מנוי בכביש האגרה האחרים.
התשלום על השימוש בכביש מתבצע רק בתום הנסיעות בפועל שנרשמות על פי מצלמות זיהוי מספר הרכב, כך שנהגים שלא ביצעו נסיעות לא ישלמו כלל. כביש 6 הוא כביש האגרה השלישי בישראל בו ניתן לשלם באמצעות אפליקציית פנגו ומתווסף לנתיב המהיר בתל אביב וכביש 6 חוצה צפון. השירות החדש יאפשר את ניהול הרישום לכל כבישי האגרה במקום אחד באפלקציה. 
הכניסה של פנגו לתשלום בכביש 6 הינה המשך ישיר להעמקת סל השירותים הדיגיטליים ביניהן חניה בכחול לבן, תשלום בגין תדלוק, רכישה בחנויות הנוחות של סונול, תשלום בתחבורה הציבורית בשיתוף עם Moovit, תשלום בכבישי אגרה, שטיפת רכב בעלויות מוזלות, שירותי דרך ועוד. 
 
יונתן אלון, מנכ"ל פנגו אמר: "בשנים הקרובות ייפתחו כבישי אגרה נוספים בישראל ואנחנו תמיד שואפים להיות אפליקציית התשלום המועדפת לאותם הכבישים. פנגו תמשיך להציע לכל אחד ואחת מלקוחותיה פתרונות מגוונים ונוחים אשר הופכים את המסע התחבורתי לפשוט וקל יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה