רכב

תאונה בכביש 1: 38 לכודים חולצו והועברו לטיפול גורמי הרפואה

30 נוסעים לכודים בשעה זאת באוטובוס שהדרדר כתוצאה מתאונה במחלף הענבה שבכביש 1 - צוותי כיבוי והצלה פועלים במקום
מערכת ice | 
תאונה במחלף ענבה (צילום תיעוד מבצעי כיבוי והצלה)

בשעה 08:20 התקבלו דיווחים על אוטובוס פרטי עם כ- 38 נוסעים מבוגרים, שסטה מהכביש ונוטה על צידו, בשדה בצד הדרך, בכביש 1 לכיוון ירושלים סמוך למחלף ענבה.

צוותי כיבוי והצלה של תחנת איילון בפיקודו של רב רשף ניסים אליעזר פעלו במקום, כל הלכודים חולצו והועברו להמשך טיפול אצל גורמי הרפואה. חובשים ופראמדיקים של מד"א, לצד כוחות איחוד והצלה דיווחו כי כולם בהכרה מלאה, חלקם עם חבלות יבשות בלבד. 4 פצועים במצב קל פונו לבי"ח שמיר-אסף הרופא.

חובש רפואת חרום במד"א ליפא הירש, סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים, ראינו את האוטובוס נוטה על צידו בשדה בצד הדרך, הנהג יצא מהחלון והנוסעים ישבו באוטובוס , הם בהכרה מלאה וללא פציעות שנראות לעין, אנחנו מסייעים להם לצאת מהאוטובוס ומבצעים במקום מיון ראשוני לוודא מי זקוק לטיפול רפואי ופינוי להמשך בדיקות בבית החולים."

אבי פרעס חובש איחוד הצלה מסר: "כוחות כיבוי פעלו לחילוץ 38 מנוסעי האוטובוס שחלקם מחכים בזירה להסעה חילופית ואינם נזקקים לקבלת טיפול רפואי. שאר הנפגעים שנזקקו לקבלת טיפול רפואי טופלו בזירה ע"י חובשים מאיחוד הצלה מכלל סניפי הגזרה כולל סיוע של צוות אמבולנס של איחוד הצלה".

תגיות תאונה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה