רכב

חסכון של 100% בחשמל? כך תוכלו להפסיק לשלם ביוקר

שיתוף פעולה אסטרטגי לטראלייט עם חברת MAX EVS: החברות יציעו חשמל מוזל למשקי הבית משולב הקמת מערכות סולאריות, ויפרסו רשת טעינה ירוקה ומאובטחת סייבר לרכבים חשמליים
מערכת ice | 
פריסת עמדות טעינה ברחבי ישראל (צילום freepik, unsplash)
חברת האנרגיה המתחדשת טראלייט מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת MAX EVS. שיתוף הפעולה יתמקד בשני תחומים: שיווק והקמת מערכות סולאריות על גגות בתים פרטיים ומבנים ציבוריים, הצעות ייחודיות לאספקת חשמל בתנאים ייחודיים וכן פריסת רשת טעינה ירוקה, אוניברסלית ומאובטחת סייבר עבור רכבים חשמליים.
בשלב הראשון, ישיקו טראלייט ו-MAX EVS מוצר ייחודי וחדשני המיועד ללקוחות ביתיים – POWERGAG. מדובר במוצר ייחודי וחדשני המיועד ללקוחות ביתיים, שכולל הקמת גג סולארי ללא כל השתתפות בעלות ההקמה והתחזוקה מצד הלקוח ואספקת חשמל מוזל למשק הבית עד היקף של 100% הנחה בשעות השפל המהווים את מרבית שעות היממה. כמו כן, יוכלו הצרכנים לבחור שילוב של הנחה בחשמל עם מענק לרכישת רכב חשמלי.
 
בבסיס המוצר תקים חברת טראלייט מערכות סולאריות על גגות הבתים, וכן תדאג לתחזוקה ארוכת טווח. על פי מודל ההפעלה, בתמורה לתקבולים ממכירת החשמל, ייהנו הצרכנים מהנחה משמעותית בהוצאות החשמל הביתיות, אשר יגלמו הטבות ייחודיות ללקוחות. להערכת טראלייט, קיימים בארץ מאות אלפי משקי בית המתגוררים בבתים צמודי קרקע בעלי גגות פוטנציאלים, והשיווק יתבצע על ידי MAX EVS. כמו כן, מציינת טראלייט את התעריפים האטרקטיביים, שכיום מנהיגה רשות החשמל בהקמת מערכות מסוג זה.
בשלב השני, טראלייט תשלב טכנולוגיה ייחודית שפותחה על ידי MAX EVS, שתכליתה לאפשר פתרון סליקה אוניברסלי לרכבים חשמליים, המקנה ביטחון אנרגטי, הגנת סייבר מהמתקדמות בשוק תוך זיהוי הרכב הטוען. טכנולוגיה ייחודית זו תאפשר הגנת סייבר על הרכבים החשמליים בזמן טעינת הרכב וזיהוי הרכב יאפשר מחד לציי רכב לנהל את טעינת הרכבים החשמליים ולקבל חשבוניות מרוכזות, ומאידך, טעינה קלה ונוחה לבעלי הרכב ללא צורך בצ'יפים או ברישום למספר רב של אפליקציות. פעילות זו תמותג תחת השם "POWER SPOT". בהקשר זה לאחרונה חתמה חברת טראלייט על שיתוף פעולה בלעדי עם חברת שנפ להקמת מאות עמדות טעינה ציבוריות מהירות בפריסה כלל ארצית.
רני ליפשיץ, מנכ"ל טראלייט: "מרבית אזרחי ישראל חשים כיום ביוקר המחייה ההולך ומכביד, לרבות מחירי החשמל העולים, ולכן הפתרון המשולב שאנחנו מציעים יחד עם MAX EVS, יאפשר למשקי בית לחסוך באופן ניכר בהוצאות החודשיות. כחברה מובילה בתחום האנרגיה הסולארית בישראל, בכוונתנו להביא את בשורת החשמל הירוק כעת גם אל הצרכנים הביתיים. זאת, לצד המשך  קידום שני המתקנים הסולאריים הגדולים במדינת ישראל – פרויקט התענך ופרויקט הבקעה, בהיקף כולל של מעל 600 מגה-וואט מותקן".
לדברי מאיר אהרוני יו"ר MAX EVS וסמנכ"ל פיתוח עסקי במקס פיננסים, "שיתוף הפעולה האסטרטגי בין שתי החברות מביא אל השוק חדשנות פורצת דרך בשני תחומים הקשורים זה לזה. בתחום טעינת הרכב החשמלי, רשת ה-POWER SPOT שפורסת טראלייט עם הטכנולוגיה שלנו, תאפשר לבעלי הרכב החשמלי נסיעה בטוחה ברחבי הארץ, ולציי הרכב אפשרות לניהול הצי, כולל הטעינה לרכבים חשמליים. זאת, בדומה לתהליך המוכר מעולם הדלקנים ומבלי הצורך בהתקנת צ'יפ כזה או אחר. בתחום המערכות הסולאריות, הבשורה ללקוחות היא הצעת הערך הכלכלית החדשה אשר תגדיל את המוטיבציה של הלקוחות להתקין מערכת סולארית ולחסוך בהוצאות החשמל שלהם לשימוש הבית, ולטעינת הרכב החשמלי. זאת מבלי הצורך להשקיע מכיסם, ועדיין ליהנות מחיסכון רב למשך 25 שנה".
לדברי גל שופרוני, סמנכ"ל פיתוח עסקי בטראלייט, "אנחנו מזהים כיום מגמה הולכת וגדלה של חדירת הרכבים החשמליים בקרב משקי הבית הישראלים, ובמיוחד אלו המתגוררים בצמודי קרקע. השילוב של היותנו ספקי חשמל, יחד עם מי שמייצרים חשמל נקי, ירוק וזול על גג הבית, הופכת את ה-POWERGAG לפתרון האולטימטיבי. רכב חשמלי שייטען באופן בטוח, ישירות מהשמש, ולא מחשמל מהרשת שמיוצר ברובו מפחם וגז מזהמים, הוא קדמת הטכנולוגיה המקיימת ואנחנו גאים להיות החלוצים בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה