קריירה ולימודים

איתמר בן גביר: "לפטר את השובתים המזדהים עם הטרור"

חבר הכנסת יצא בקיראה לשרת התחבורה ושר הבריאות  לפטר את העובדים השובתים במשרדים שלהם. בן גביר במכתב לשרים: "עובדים המזדהים כיום עם הטרור במערכת הציבורית,  עלולים לבצע חס וחלילה מעשים מסוכנים כלפי יהודים"
אביחי דלאל |  2
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
חבר הכנסת עו"ד איתמר בן גביר שיגר היום (שלישי) בצל השביתות של החברה הערבית ברחבי הארץ שני מכתבים זהים אחד לשרת התחבורה , מירי רגב והשני לשר הבריאות יואל (יולי) אדלשטיין. במכתבים בן גביר קורא לפטר את העובדים ששבתו היום בטענה שהם מזדהים עם טרור ועלולים לעשות "מעשים מסוכנים כלפי ישראלים". 
כאמור, היום בצהריים בן גביר שיגר מכתבים בעלי נוסח זהה בהם נכתב: "היום הוכרזה שביתה במגזר הערבי, ובעקבות זאת הודיעו מספר רב של עובדים ערבים,  על הצטרפותם לשביתת ההזדהות עם הטרור הערבי מעזה ומערי ישראל. אני פונה אליך, על מנת להתריע שעובדים המזדהים כיום עם הטרור במערכת הציבורית, עלולים לבצע חס וחלילה מעשים מסוכנים כלפי יהודים". 
עוד הוסיף במכתבים: "לאור זאת, אודה לך על הנחיה חד משמעית, לכל העובדים במערכת הציבורית, שעובד שלא יגיע לעבודה בשל השביתה, נחשב הוא כתומך טרור ויש להזמינו לשימוע בטרם פיטורים לאלתר. לאור זאת, יש למצות איתם את הדין לפני שייגרם חס וחלילה אסון על רקע לאומני".
כזכור, מאז תחילת המהומות ברחבי הארץ ואפילו מאז היבחרו לכנסת ה-24, עומד הח"כ בן גביר תחת ביקורת ציבורית אדירה ושמו נקשר לאחרונה עם "התססות" האירועים האחרונים ברחבי הארץ. ביום שישי האחרון לדוגמה, חברת הכנסת תמר זנדברג ממרצ הביעה מחאה ועזבה עימות טלוויזיוני עם בן גביר וטענה להתססה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק. פעם הבאה רק בן גביר
    חיים 05/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה גבר
    סגור
  • בן גביר ונתניהו רוצחים עם דם על הידיים
    רא 05/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לכם ליכודיניקים
    סגור