קריירה ולימודים

הסטודנטים במאבק על התחבורה ציבורית: יפגינו לעיני מיכאלי

הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים הודיעו על החרפת המאבק, לאחר פניות חוזרות שלטענתם לא נענו. הסטודנטים יפגינו מחר עם הגעתה של שרת התחבורה מרב מיכאלי לקמפוס. יו"ר אגודת הסטודנטים בעברית: "מאבק קריטי"
אביחי דלאל | 
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים הודיעו היום (שלישי) על החרפת המאבק שלהם במצב התחבורה הציבורית בעיר שלטענתם הופך לבלתי נסבל. באגודת הסטודנטים טוענים כי לאחר פניות חוזרות ונשנות והתראה מראש כי מצב התחבורה הציבורית בירושלים איננו מאפשר חיים סטודנטיאלים תקינים.
כזכור, עוד לפני תחילת שנת הלימודים הנוכחית שהחלה השבוע פנו גורמים באגודה למנהלי תוכנית אב לתחבורה על מנת למצוא פתרונות הולמים לבעיות שעלולות לצוף עם החזרה ללימודים פרונטליים בקמפוסים ברחבי ירושלים, אך לא התקבלו פתרונות מספקים. לטענת הסטודנטים, כבר כמה שבועות שהמצב בכבישים ובתחבורה הציבורית הופך לבלתי נסבל אוטובוסים דחוסים ומלאים עד אפס מקום, שלא עוצרים בתחנות מרוב עומס וקווים בתדירות לא מספקת.
בארגון דורשים: טיפול מידי בעומס והדוחק ב"קווים הסטודנטיאליים" (הקווים שעוברים ליד האוניברסיטה), אישור תכנית תחבורה שתעסוק בתגבור קווי אוטובוס קיימים והקמת קווי אוטובוס חדשים שיאפשרו הגעה וגישה נוחה לקמפוסים השונים ובנוסף הקמת מחלקת תחבורה ציבורית בעירייה שתעסוק בייצוג האינטרסים של תושבי ותושבות העיר אל מול משרד התחבורה והעייריה ותיהיה בקשר רציף עם אגודות הסטודנטים והסטודנטיות בעברית.
כמו כן, בעקבות חוסר היענות מהגורמים הרלוונטים לסטודנטים.הסטודנטים והסטודנטיות הודיעו כי יקיימו הפגנה מחר (רביעי) הפגנה עם ההגעה של שרת התחבורה, מרב מיכאלי, לקמפוס.
שי פודולר יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות בעברית מספרת: "המאבק על התחבורה הציבורית בירושלים הוא קריטי. פשוט אין לנו איך להגיע לקמפוס, איך להגיע ממקום למקום בעיר ומחוצה לה. אנחנו עומדים באוטובוס, נתקעים בפקקים, מצטופפים. האוטובוסים המלאים פוסחים על חלק מהתחנות. המצב כבר שנים בלתי נסבל, ועכשיו החזרה שלנו לקמפוס פרונטלי הציפה את זה מחדש. אנחנו מצפים מכל מי שאחראים על הסוגייה לפעול כדי שנגיע לפתרונות קצרי וארוכי טווח. המצב הזה לא יכול להימשך״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה