קריירה ולימודים

סיון כהן משנה חיים לנער שהושפל: אלו הקמפיינים שיגרוף

בעקבות קמפיין הרשת שהתניעה, שורה של חברות אופנה ומשרדי יחסי ציבור הציעו להעסיק את הנער אביתר הלוקה בטורט שסיפור השפלתו באוטובוס כבש את הגולשים ברשתות החברתיות, רשימת החברות בפנים וגם: איך מפיק העל יואב גרוס יעזור?
כפיר אדר |  1
סיון כהן (צילום ענבל מרמרי)
סיון כהן-סבן הצליחה לעמוד במטרה שהציבה לעצמה ואכן, שורה של חברות ומשרדי פרסום ביקשו להעניק לנער בן ה-18 הלוקה בתסמונת טורט שסיפורו נגע ברבים לאחר ששיתף כי הושפל באוטובוס על ידי חבורה של נערים.
מאז הקמפיין שהחל אמש (ראשון) בבוקר הוצפה מערכת תכנית חיסכון וכהן-סבן עצמה בפניות רבות של  משרדי פרסום, חברות אופנה, יחצנים ועוד, כאשר ברשימת החברות שפנו לאביתר כפרזנטור כאמור נמצאים מותגים כמו דלתא, אופטיקנה, רנואר, אתי קובו, אופנת באבלס ועוד.
 
אביתר והוריו מאוד התרגשו ממבול הפניות והתגובות החמות שקיבלו מכל קצות הארץ, כך שבן לילה הפך אביתר לטאלנט של ממש. יוזמת הקמפיין סיון כהן סבן פנתה לסוכן והמפיק יואב גרוס שנרתם לסייע בהתנדבות לאביתר והוריו לנהל את ההצעות הרבות שקיבל.
כזכור, גם  אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה של חברת החשמל ומייסד דף הפייסבוק סיכוי שווה לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה הבטיח לסייע: "וגם נבדוק את מה שהעלית פה, סיוון. כל כך מרגשת הדאגה שלך לחבר'ה האלה, שברה מהמקום הכי טהור שיש. תודה".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא לא מנחה את תוכנית חיסכון. קוראים לתוכנית "הכל כלול"
    תיקון .... 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתיהן בלונדיניות אבל לא אותו בנאדם. קרן מרציאנו-תוכנית חיסכון ערוץ 12 סיון כהן-הכל כלול ערוץ 13
    סגור