קריירה ולימודים

מכה קשה להורים: כמה תשלמו יותר עבור המעונות?

המלצה של ועדת המחירים להעלאת המחיר ב-120 שקל נתקלת בהתנגדות של פורום מעונות היום המפוקחים שטוען: "פקירו את המחנכות-מטפלות, לא עוסקות בהעלאת שכרן ונערכו על בסיס עבודה רשלנית ונתונים שגויים; ב-1 בספטמבר 120 אלף תינוקות ופעוטות ייאלצו להישאר בבית"

מערכת ice | 
מחאת מעונות היום (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
‏יוקר המחיה ממשיך להכאיב לכיס של הישראלים. ועדת המחירים פרסמה הבוקר (שלישי) לציבור את המלצתה לייקר בסכום של 120 שקל את מחיר מעונות היום בפיקוח, לתינוקות עד גיל שנה.
פורום מעונות היום המפוקחים תוקף את המלצות ועדת סל המחירים שפורסמו הבוקר ללא כל התייחסות להעלאת שכר המחנכות-מטפלות, תוך כדי התבססות על נתונים שגויים ועבודה רשלנית שנערכה.
 
"מסקנות ועדת סל המחירים מפקירות את מעונות היום והמחנכות-מטפלות. ההמלצות לא עוסקות כלל בהעלאת שכר המטפלות ולא מהוות בשורה להמשך קיום המעונות. אנחנו דורשים משר האוצר להיכנס עמנו למו"מ ישיר באופן מיידי. לא נוכל לפתוח את שנת הלימודים ב-1 בספטמבר ו-120 אלף תינוקות ופעוטות ייאלצו להישאר בביתם יחד עם הוריהם".
עוד נמסר: "ועדת סל המחירים ערכה עבודה רשלנית, בלתי מבוססת, ללא התייעצות עם המעונות ובהתאם הנתונים שהתבססה עליהם שגויים. בין היתר הוועדה מתבססת בעבודתה על  מודל של 89 ילדים במעון יום- מודל שלא קיים כלל, מעונות היום פועלים על בסיס מודל של 78 ילדים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה