קריירה ולימודים

הנחה בשכר לימוד: כך תהנו מההטבה

זרוע העבודה והרווחה פתחה את הרישום להגשת בקשה להשתתפות המדינה בשכר הלימוד במעון או במשפחתון, כך הורים זכאים יכולים להגיש את הבקשה
מערכת ice | 
לימודים (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)

זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה הודיעה היום (ראשון) על פתיחת הרישום להגשת בקשה להשתתפות המדינה בעלות שכר לימוד במעון או משפחתון.

הבקשה מתבצעת באופן מקוון באתר האגף לעידוד תעסוקת הורים בזרוע העבודה, והורים המעוניינים לקבל את השתתפות המדינה בשכר הלימוד במעון או משפחתון יוכלו להגיש בקשה מקוונת לאחר שהשלימו את הליך הרישום מול מנהלת המעון.


כדי להיות זכאים יש לעמוד בתנאים המפורטים מבחנים למתן תמיכות בהתאם לרמת ההשתכרות וקריטריונים נוספים, כמו כן חובה על הורים שילדם רשום במעון יום או משפחתון המוכר על ידי זרוע העבודה במשרד הכלכלה והתעשייה, למלא את הבקשה לקביעת דרגה, גם אם הם מוותרים על השתתפות  המדינה בשכר הלימוד.


על מנת לקבל את השתתפות המדינה בשכר לימוד בהתאם לדרגת זכאות  מיום כניסת הילד למעון יש להגיש את הבקשה המקוונת עד ליום  30/11/2022. החזר בגין השתתפות המדינה בשכר לימוד בגין בקשות שיוגשו לאחר תאריך זה יינתן אך ורק החל מהחודש שקדם לחודש בו התקבלה הבקשה המקוונת להשתתפות המדינה בשכר לימוד במוקד.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה