כסף וצרכנות

קרפור בבשורה משמחת: זה מה שתוכלו לעשות ב-5 שקלים

הרשת מזמינה את הלקוחות לתרום כסף קטן כדי לעשות שינוי גדול. קונים בקבוק מים במהדורה מיוחדת בסניפי קרפור, ותורמים 5 שקל למשפחות נזקקות או משפחות מפונות
מערכת ice | 
קרפור (צילום shutterstock)
רשת קרפור נרתמת לקראת פסח. במהלך בשיתוף עמותת פתחון לב, היא מזמינה את הלקוחות לתרום כסף קטן כדי לעשות שינוי גדול. קונים בקבוק מים במהדורה מיוחדת בסניפי קרפור, ותורמים 5 שקל למשפחות נזקקות או משפחות מפונות.
כמו כן, ייערך משדר התרמה מיוחד גם ברשת 13 ולכן נמסר מטעם הרשת כי: "מזמינים אתכם לצפות ביחד איתנו במשדר ההתרמה, היום מיד לאחר החדשות, ברשת 13. חג שמח!".
 
רק השבוע, מנכ"ל הרשת, מיכאל לובושיץ אמר בראיון לחמ"ל על רקע המתקפה האיראנית: "יש כפול בכמות האנשים וזה מתגבר כל הזמן. נכון לעכשיו יש עלייה של יותר מ-150% במחזור שהסופר רגיל לעשות, זה גם בגלל שלא כל הסופרים פתוחים במוצאי שבת", נראה שיש עוד נתונים מפתיעים לגבי ההתארגנות של הרשת.
על פי 'כלכליסט', ברשתות השיווק בישראל דיווחו על עלייה חדה מאוד של 150-250% בקניות אחרי ההודעה על תקיפה אירנית בישראל, מה שהעלה את מפלס החרדה והצורך של הישראלים להצטייד לכל תרחיש שלא יבוא.
 
הבולט ביותר היה מכירות המים המינרלים שעלו אתמול ב-1000%, הביצים קפצו במכירות בשיעור של כ-450%, המזון לתינוקות ב-380%, חיתולים ב-380%, שימורים ב-350% ונייר טואלט ב-340%.
לצד זאת הוסיף מיכאל לובושיץ והרגיע בשל החשש למחסור במזון: "ברשת קרפור יש שפע של סחורה, אנחנו מוכנים למצב חירום וגם לחג. יש לנו אפשרות להזמנות באונליין, גם באתר קרפור, רשת Quik ובשוק מהדרין וביתן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה