כסף וצרכנות

זהב לאספנים בלבד: מוצרי היוקרה שכובשים את אנשי העסקים

מותג היוקרה הבינלאומי TUMI משיק קולקציית קפסולה ייחודית – קולקציית זהב במהדורה מוגבלת לרגל חגיגות 50 שנים להקמתו
מערכת ice | 
איש עסקים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לרגל חגיגות יובל הזהב להקמתו, משיק מותג הפרימיום הבינלאומי TUMI קולקציית קפסולה חגיגית ויוקרתית במהדורה מוגבלת וממוספרת, הכוללת מארזים ופריטים ייחודיים בעיצוב חדשני ובגוון מוזהב בוהק – Bullion Gold.
הקולקציה מציעה טוויסט ייחודי לעיצוב האלומיניום הקלאסי מסדרת 19 Degree – עם פרשנות מוזהבת ומעודנת לסמל העיצובי המזוהה של המותג. "בחגיגות 50 השנה להקמתו של TUMI, רצינו ליצור משהו באמת יוצא דופן," אומר ויקטור סנז, המנהל הקריאטיבי של המותג. "ומה יכול להיות סמלי ומרשים יותר מהענקת פרשנות חדשה ומוזהבת לעיצוב ה-19 Degree הקלאסי שלנו? הקולקציה הזו מסמלת חמישה עשורים של מצוינות פורצת דרך בעיצוב ובמומחיות – וגם מבט ברור לעתיד של חדשנות ואלגנטיות".

צילום: יח"צ חו"ל
הקולקציה כוללת ארבעה דגמים איקוניים ובלתי נשכחים: תיק-עסקים קשיח בעיצוב מקורי ויוקרתי (8695 שקל), מזוודת טרולי עלייה למטוס (6950 שקל), תיק קשיח לאספני שעונים (2830 שקל), תיק קלאץ' נשי ואלגנטי ( 5205 שקל).
כל אחד מהפריטים עשוי מעטפת אלומיניום קלת-משקל ועמידה במיוחד, בקווים האלכסוניים המזוהים עם TUMI, ומגיע עם תג מוזהב וממוספר המציין את סדרת היובל. הסדרה כולה כוללת 250 יחידות בלבד מכל דגם, מה שהופך את הקולקציה לפריט אספנות נחשק בקרב חובבי המותג והסטייל.
דגמים נבחרים מהקולקציה יהיו זמינים למכירה בחנויות הדגל של TUMI ברחבי העולם – וגם בישראל, בבוטיק הדגל של המותג בקניון רמת אביב, תל אביב.

צילום: יח"צ חו"ל
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה