כסף וצרכנות
עלייה בפדיון רשתות המזון: מה קרה החודש?
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת היום את נתוני פדיון רשתות שיווק המזון ומגלה נתונים מפתיעים
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה היום את נתוני הפדיון של רשתות השיווק לחודשים פברואר עד אפריל 2025, ומראה תמונה מעניינת על מצב השוק.
על פי הדו"ח, בתקופה זו נרשמה עלייה של 0.4% בסך הפדיון של רשתות השיווק, בהאטה לעומת עלייה של 1.5% בשלושת החודשים הקודמים (נובמבר 2024–ינואר 2025). בתחום רשתות המזון נרשמה עלייה של 0.7% בפדיון, לעומת עלייה מתונה יותר של 0.4% בשלושת החודשים הקודמים.
בחודשים ינואר–מרץ 2025 נראה פדיון שלילי ברשתות המזון, עם ירידה של 0.7%, אך באפריל חלה קפיצה חדה לפדיון חיובי של 1.1%. חודש אפריל כלל את חג הפסח, שהביא עמו רכישות גדולות של חומרי ניקיון וסלים מלאים למנות חג גדולות, שכנראה תרמו לעלייה בפדיון.
עם זאת, העלייה בפדיון ברשתות המזון עשויה לנבוע הן מרכישות גדולות יותר והן מעלייה במחירים, במקביל למגמת יוקר המחיה המתמשכת. הנתונים אינם מפרידים בין הסיבות, אך ברור שהצרכנים מתמודדים עם שינוי משמעותי בהרגלי הקנייה שלהם.
עוד ב-
לסיכום, רשתות המזון ממשיכות לצמוח ולהשיג גידול בפדיון – אך עבור הצרכן, זה גם אומר מחירים גבוהים יותר והסתגלות לעלויות חדשות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



