כסף וצרכנות

המותג האהוב MUTTI מעלה שוב מחירים : הצרכנים משלמים יותר

יבואנית MUTTI מודיעה על עליית מחירים נוספת ברטבים ומוצרי עגבניות מובילים, ומגבירה את הלחץ על התקציב המשפחתי. זו לא הפעם הראשונה השנה שהמותג מייקר – המשבר ביוקר המחיה ממשיך להכות

ענת סימן טוב |  1
MUTTI (צילום shutterstock)
יוקר המחיה ממשיך לדפוק על דלתות כל בית בישראל, ולמרות התחושה כי גל ההתייקרויות נבלם – המציאות מוכיחה אחרת. הבוקר (ראשון) הודיעה חברת "ריסטרטו", היבואנית הישראלית של מותג הרטבים האיטלקי הפופולרי MUTTI, על עליית מחירים נוספת שתיכנס לתוקף ב-5 באוגוסט.
על פי מידע שהגיע ל-ice מגורמים בכירים בענף, ההתייקרות תכלול עלייה של 7% במוצר המוביל – שלישיית עגבניות מרוסקות, ועלייה של 5.5% עד 12% במוצרים נוספים של המותג – בהם רטבי עגבניות, מחיות ובקבוקוני פסטה.
זו לא הפעם הראשונה שהמותג מעלה מחירים – למעשה, ביולי שעבר (2024) כבר נרשמה עלייה של עד 20%, מה שהופך את ההתייקרות הנוכחית להמשכית ועמוקה יותר עבור משפחות שנוהגות לצרוך את מוצרי MUTTI באופן קבוע.
העלייה של MUTTI מצטרפת לשורת התייקרויות בולטות בשבועות האחרונים, בהן של חברת שטראוס, שהודיעה בתחילת יולי על עדכון מחירים נרחב למוצרי שוקולד וקפה. העלייה שם כללה בין היתר 15.8% בטבלאות שוקולד, עד 9% בחטיפי עלית, עד 5% בקפה טורקי ו-16% באבקות קקאו.
בשורה התחתונה: מהמדף המתוק ועד הרסק האיטלקי – יוקר המחיה בישראל ממשיך לטפס, והצרכנים שוב נדרשים לפתוח את הארנק רחב יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תקנו
    ציפה 07/2025/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בליכודיסטאן הרקובה מקטרים וקונים בכל מקום בעולם הצרכנים יודעים לקנות רק מה שצריך במחיר ראוי.
    סגור