כסף וצרכנות
שיבושים באספקה של רהיטי דורון? הלקוחות מתלוננים, החברה מגיבה
תלונות חדשות עולות נגד רהיטי דורון כנגד שיבושים באספקה, שירות לקוי ומוצרים ירודים. זוהי תגובה החברה
רשת הרהיטים הפופולרית "רהיטי דורון" ניצבת בתקופה האחרונה תחת מתקפה ציבורית מתמשכת, כאשר לקוחות רבים מתלוננים על איחורים באספקת מוצרים, איכות ירודה של רהיטים שסופקו בפועל, ושירות לקוחות לקוי שמתקשה לתת מענה הולם לתקלות.
בקרב קהילת הצרכנים ברשתות החברתיות, ובעיקר בקבוצת הפייסבוק המובילה "תלונות צרכנים", מצטברים בשבועות האחרונים פוסטים רבים המגוללים סיפורים של לקוחות מאוכזבים. רבים מהם מתארים מקרים דומים – הזמנות שלא סופקו בזמן, מוצרים שהגיעו פגומים או לא שלמים, ותחושת תסכול קשה מהתנהלות שירות הלקוחות של החברה.
כך, לדוגמה, סיפר אחד הגולשים כי הזמין שולחן לבנו במהלך חודש יולי, כאשר מועד האספקה שנקבע היה ליום העשירי בספטמבר. לדבריו, יומיים בלבד לפני המועד, קיבל הודעה חד צדדית על דחייה של חמישה ימים, ללא כל הסבר או אפשרות תגובה. גם לאחר מכן, המשלוח לא הגיע בזמן, והפניות שלו לנציגי השירות נותרו ללא מענה.
גולש נוסף תיאר כיצד הזמין מספר ארונות כבר בחודש מאי, אך קיבל אותם באיחור של למעלה מחודש, כשהם פגומים, חסרי חלקים וללא אריזה מסודרת. לדבריו, החברה שלחה צוותים מספר פעמים בניסיון לתקן את הליקויים, אך גם לאחר ביקורים חוזרים הבעיה לא נפתרה לשביעות רצונו.
במקרה אחר, לקוח שיתף כי הזמין ארון אשר סופק כשהוא לקוי. צוות המתקינים הגיע כדי להחליף את הפלטות הבעייתיות, אך הארון נותר לא יציב. רק לאחר שלוש הגעות שונות של טכנאים, הוא קיבל סוף סוף מוצר תקין.
תגובות רבות לפוסטים הללו מבטאות תחושות של אכזבה ואובדן אמון. לקוחות רבים טוענים לשירות איטי, חוסר שקיפות וזלזול כלפי הלקוח. חלק מהתגובות כללו ניסוחים קשים כמו "לא להתקרב לרהיטי דורון!! שירות מזעזע", או "איכות ושירות על הפנים לא להתקרבבב".

צילום מסך פוסט בפייסבוק
התחושות המובעות בפוסטים ובתגובות מעידות על בעיה רחבה יותר מחוויית לקוח בודדת. מדובר במגמה של חוסר שביעות רצון שהולכת ומעמיקה, ואיתה גם הקריאות לפעול בזהירות לפני שמבצעים רכישה דרך הרשת.
עוד ב-
מחברת רהיטי דורון נמסר בתגובה: "רהיטי דורון מספקת מדי חודש כ-3000 הזמנות רהיטים, המיוצרים במפעל החברה בישראל. רהיטי דורון מציעה מוצר איכותי במחיר תחרותי, שמייצר ביקוש רב בקרב הצרכן הישראלי. לצערנו, בתקופה האחרונה, בשל המלחמה והשפעותיה, ישנם לעיתים שיבושים בהובלה ובהרכבת הרהיטים בבית הלקוח. אנחנו ערים ומכירים את הביקורת בנושא ומטפלים בכל פנייה של כל לקוח עד לשביעות רצונו המלאה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
.jpg)


