כסף וצרכנות
הלקוחות זועמים על KSP: אלו הטענות הקשות נגד החברה
KSP, שזוכה לפופולריות גואה ולכאורה עוקפת את שופרסל בהזמנות אונליין, מוצאת עצמה שקועה במשבר תפעולי שמאיים על המוניטין שלה. הגל של התלונות הלקוחות מציף את הרשתות החברתיות. ואיך היא בחרה להגיב?
K.S.P החלה את דרכה בתור חנות למוצרים אלקטרוניים. המחירים שוברי השוק שהציעו במותג, ההיצע המרשים ואהבת הקהל, הובילו את הרשת להפוך לפופולרית מאוד. אבל על פי פרסום של YNET משהו השתנה לאחרונה לכאורה והלקוחות מביעים לא מעט זעם ברשתות החבתריות.
KSP, שזוכה לפופולריות גואה ולכאורה עוקפת את שופרסל בהזמנות אונליין, מוצאת עצמה שקועה במשבר תפעולי שמאיים על המוניטין שלה. הגל של התלונות הלקוחות מציף את הרשתות החברתיות עם סיפורים זהים: משלוחים שנתקעים במחסנים, שירות לקוחות שנעלם לכאורה, והודעות אוטומטיות על עומס עקב גיוסי מילואים שהפכו לתירוץ הנפוץ ביותר בישראל. המציאות המרה מתגלה בפוסטים של ההזמנות נתקעו ומי שלכאורה ניסו ליצור קשר זכו להודעות אוטומטיות וקופון של 20 שקל כפיצוי שהם רואים בו כזלזול.
בתגובה ל-YNET הסבירו ב-KSP כי הם מודעים לאותם העיכובים ומתנצלים על כך. לדבריהם העומס שנוצר הוא חסר תקדים גם בצל המלחמה והם מנסים לפתור את הבעיה כשהקופון הנחה הוא ביוזמה אישית.
בכלל, ממעבדי מזון ועד לבשמים, ברשת מוכרים הכל. KSP נפלה לאחרונה קורבן לנוכלים מתוחכמים לביצוע הונאה תחת השימוש בשם המותג. הרשתות החברתיות הוצפו בהמלצות קנייה על מכונות קפה, קורקינטים וכדומה, שנקנו לכאורה ב-KSP. "לא ידעתי שיש להם כזה מבצע, ראיתי במקרה פרסום בפייסבוק, האמת שלא הייתה לי הרבה תקווה אך אחרי כמה ימים המכונת קפה באמת הגיעה אליי", כך נוסחה מודעת העוקץ, בליווי טופס תשלום שמתיימר להוביל לרכישת מוצר מסוים.
הרשת הענקית, שמונה מעל 60 סניפים ברחבי הארץ נכון להיום, החליטה שעליה להתייחס לכך באופן מיידי. "בעקבות פניות מרובות אנו מזכירים כי לעולם לא יתבצע תשלום באתר חיצוני שאינו מוצג תחת כתובת האתר המקורי", כתבו בהודעה האזהרה.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.המיץ של התחמיץמשה משה 08/2025/20הגב לתגובה זו0 0שרות גרוע ברמות הרבה לפני המלחמה כל הזמן מגעים לתא קולי ולא מקבלים תשובה סתם כי אפשר לחסוך על מענה קולי לא אוהב את הדרך שלהם ולא קונה מהם מה שלא במלאי רק כך שלא יקנו יותר ידי יבינו שהלקוח צודק תמיד והם יותר זולים מאחרים אז לחשוב פעמיים לפני הקניהסגור
.jpg)


