כסף וצרכנות

אל על חוברת לרנואר: זה המהלך החדש

חברת התעופה אל על חוברת לשיתוף פעולה יחד עם חברת האופנה הישראלית רנואר. זאת הסיבה
ענת סימן טוב | 
מטוס אל על (צילום יוסי אלוני, פלאש 90)

המדים של הדיילות והדיילים בחברות התעופה מייצגות את החברה והם חייבים להתאים לרוח ומסר החברה. 

לכן, חברת התעופה אל על הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם מותג האופנה הישראלי רנואר, אשר יעצב ויפתח את המדים החדשים של דיילות, דיילים, טייסים, טייסות וצוותי הקרקע של החברה.
הבחירה ברנואר נעשתה לאחר תהליך בחינה מקיף שכלל מספר מותגי אופנה ישראליים. בסיום התהליך הוחלט כי רנואר תוביל את הפרויקט, כחלק מחזונה של אל על לשדרוג חוויית השירות ולחיזוק הגאווה הלאומית של המותג.
שיתוף הפעולה בין שתי החברות נולד מתוך ערכים משותפים של ישראליות, חדשנות וסטייל עכשווי. העיצוב החדש צפוי לשלב מראה ייצוגי ומעודכן עם נוחות מרבית, תוך הקשבה אמיתית לצרכים של צוותי האוויר והקרקע.
במסגרת העבודה יתקיימו פגישות עומק עם אנשי השטח, ייבחנו בדים איכותיים ויפותחו סקיצות ועיצובים מותאמים לכל תפקיד ותפקיד.
לי בן חמו, ראש אגף תקשורת שיווקית וחוויית לקוח באל על, מספרת: "לאחר שנים רבות בהן צוותי אל על לבשו את המדים המוכרים שלנו, החלטנו לצאת לתהליך מרגש של רענון והתחדשות. שיתוף הפעולה עם רנואר מבטא את הדרך החדשה של אל על – שילוב בין ישראליות, איכות ונוחות בלתי מתפשרת".

 


יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של רנואר, מוסיפה: "עבורנו זו זכות גדולה לקחת חלק בעיצוב המדים של חברת התעופה הלאומית. המפגש בין האופנה הישראלית המודרנית לבין המורשת רבת השנים של אל על יוצר חיבור טבעי ומרגש. נביא לפרויקט את הדיוק, החדשנות וההבנה שלנו באופנה, תוך התאמה מושלמת לצרכים של עובדי אל על בשטח ובאוויר."

המדים החדשים צפויים להיחשף במהלך השנה הקרובה, ויהוו סמל לחיבור שבין אלגנטיות ישראלית לבין חוויית טיסה מודרנית  בגובה 30,000 רגל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה