כסף וצרכנות

תמנון שוברת את הרשת: זה מה שיקרה החל מהיום

רשת תמנון מודיעה היום על מהלך אסטרטגי וחסכוני עבור הצרכנים לכבוד חודש נובמבר, הידוע כחודש הקניות. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
רשת תמנון (צילום יחצ)

חודש נובמבר הפך בשנים האחרונות לחגיגה עולמית של קניות, וגם בישראל הבלאק פריידיי כבר מזמן אינו נחלתם של אתרי חו"ל בלבד. רשת האופנה תמנון מצטרפת השנה לחגיגה עם קמפיין רחב תחת הסיסמה: “לא מבצע אחד  מבצעים!!!”, ומציגה סדרת הנחות מקיפה לכל המשפחה  שתימשך עד 30 בנובמבר.

בתמנון, שמזוהה עם תמחור נגיש ופריטי בייסיק לצד אופנה עכשווית, מציינים כי מדובר באחד ממבצעי הבלאק פריידיי הגדולים בתולדות הרשת  גם במגוון וגם בעומק ההנחות. “הקהל הישראלי מחפש היום לא רק טרנדים, אלא גם תמורה אמיתית למחיר”, אומרים בחברה. “זו בדיוק הגישה שמובילה אותנו – value for money אמיתי".

סניף תמנון. קרדיט: יח"צ
ההנחות השנה נוגעות כמעט בכל קטגוריה: פריטי בייסיק לילדים כמו פוטרים קלאסיים נמכרים סביב 35 שקלים, סריגים לנשים ולגברים ב־40 שקלים, שמלות חורף לנשים ב־50 שקלים, ופליזים או ג׳קטים פרוותיים גם כן סביב 50 שקלים. מי שמחפש מעיל לחורף ימצא מבחר גדול של דגמים לנשים, גברים וילדים  במחירים שנעים בין 70 ל־90 שקלים בלבד. אפילו הפוטרים הממותגים, שבדרך כלל מתומחרים גבוה יותר, מוצעים השנה במחירים של  60–70 שקלים.
בניגוד למבצעים ממוקדים של רשתות אחרות, בתמנון מבקשים להדגיש כי השנה מדובר בקמפיין רוחבי כזה שמאפשר לכל אחד מבני המשפחה למצוא משהו משתלם. לצד פריטים חדשים מקולקציית חורף 2025–2026, מציעה הרשת גם הנחות על דגמים פופולריים מהעונה הנוכחית, כך שהמבחר רחב במיוחד.
 


המבצעים תקפים בכל סניפי הרשת ובאתר האונליין עד 30 בנובמבר, או עד גמר המלאי.
לצרכן, מדובר בתזכורת לכך שגם בתוך גל המבצעים שמציף את החנויות בחודש נובמבר, כדאי לעצור רגע ולבדוק איפה באמת מסתתרת העסקה המשתלמת ביותר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה