כסף וצרכנות

ההוצאות כבדות? כך תוכלו לחסוך 10% בכל קנייה ברשתות המזון

בנק מרכנתיל מתחיל להתחרות עם כרטיסי האשראי הגדולים והשיק כרטיס אשראי חדש עם הטבות ייחודיות. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
אשראי (צילום shutterstock)
כרטיסי האשראי בישראל הפכו לשוק תחרותי במיוחד שבו כל שחקן מנסה להציג את ההטבה שתגרום לצרכן לבחור בו ככרטיס המרכזי בארנק. עליית יוקר המחיה ובעיקר התייקרות סל המזון רק הגבירה את הצורך בכרטיס שמספק חיסכון ממשי ולא רק נקודות או מבצעים נקודתיים. לתוך הזירה הזו מצטרף כעת שחקן חדש שמנסה לכבוש את לב הצרכנים באמצעות הטבה פשוטה וברורה שמכוונת בדיוק למקום שבו ההוצאה היא הגבוהה ביותר.
השוני בכרטיס הזה מאחרים, שהוא מתמקד במקום אחד שבו בעיקר מורגש כל שבוע עבורנו יוקר המחיה, וזה דרך הנחות ברשתות המזון ששם גם עיקר הקניות שלנו.
בנק מרכנתיל השיק את Mercantile First כרטיס אשראי שיתחיל להתחרות בכרטיסי האשראי המקבילים בשוק. הכרטיס מציע כך שהוא מציע הנחה של 10 אחוזים ברשתות מזון מובילות ובהן קרפור ויקטורי קינג סטור ודבאח. 
השימוש בכרטיס החדש צפוי לחסוך ללקוחות עד 1,500 שקל בשנה בהוצאות המזון. הכרטיס מיועד לשמש ככרטיס העיקרי בארנק ("Top of Wallet") ולהעניק ללקוחות הבנק הטבות המזוהות בדרך כלל רק עם מועדוני צרכנות גדולים.
אם נשווה לכרטיסי אשראי אחרים, רוב כרטיסי האשראי היום פועלים בצורת הקש בקש, בהם מקבלים קופונים לרכוש בחזרה בחנויות אחרות. מי שעיקר הוצאותיו הן רשתות מזון, כן מדובר בכרטיס שיוכל להיות משתלם עבורו.

 
ורד אביטן, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה הקמעונאית: "אחד היתרונות החזקים של בנק מרכנתיל הוא היכולת להקשיב ללקוחותיו ובעיקר להבין אותם. כרטיס אשראי מרכנתיל First עונה בדיוק על הצרכים הבסיסיים של הלקוחות שלנו, תורם משמעותית להתמודדות עם יוקר המחיה ומאפשר ללקוחותינו ליהנות מהנחות שמותאמות להם אישית, ללא צורך להשתייך למועדון לקוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה