כסף וצרכנות

בהשקעה של חצי מיליון שקל: זו הרשת הישראלית שמגיעה לארצות הברית

רשת האופנה הישראלית חודרת לשוק האמריקאי ופותחת סניף חדש בארצות הברית בהשקעה של כחצי מיליון שקל. כל הפרטים
ענת סימן טוב | 
TFU TFU (צילום יחצ)
מותג האופנה הישראלי TFU TFU, שנחשב לאחד המותגים הצומחים והבולטים בענף האופנה המקומי, עושה צעד בינלאומי משמעותי ופותח חנות ראשונה במיאמי, במהלך עצמאי לחלוטין וללא משקיעים חיצוניים. ההשקעה במהלך מוערכת בכחצי מיליון שקל. החנות החדשה תשתרע על שטח של 250 מ״ר.
TFU TFU נוסד ב־2020 ומאז הצליח להתבסס כמותג מוכר ונמכר בישראל, עם שפה אסתטית ברורה ושימוש חוזר במוטיב העין, אלמנט שהפך למזהה אופנתי מרכזי ולסמל ה־DNA של המותג. הקולקציות של TFU TFU מציגות קו עיצובי מגובש הנע בין בייסיק נקי לבין פריטים מודרניים בולטים, ומצטיינים ברמת נוחות גבוהה לצד נראות ייחודית.
למרות פניות רבות שהגיעו לאורך השנים ממשקיעים ומרשתות בחו״ל, בעלי המותג בחרו לשמור על עצמאות מלאה ועל יכולת שליטה מוחלטת בכל שלבי ההתפתחות. פתיחת החנות במיאמי מהווה מבחינתם את הצעד הנכון בזמן הנכון, פריצה לשוק בינלאומי מבלי להתפשר על איכות, על שפה עיצובית או על זהות המותג.

TFU TFU פותחים בארה"ב קרדיט: יח"צ
מיאמי נבחרה כיעד הראשון בשל ההתפתחות האופנתית המשמעותית בעיר, הקהל המחפש מותגים עם חותם ברור, והחיבור הטבעי בין הסגנון הישראלי לבין האסתטיקה המקומית. החנות החדשה צפויה לשמש נקודת עוגן ראשונה, שממנה בכוונת המותג להרחיב בעתיד את פעילותו בארה״ב ובעולם.
 
TFU TFU מוכיח שגם מותג אופנה ישראלי יכול לפרוץ לבמה הבינלאומית, בעבודה נכונה, בעיצוב חד ובעקביות. עכשיו, טפו־טפו, הוא עושה את זה בגדול גם מעבר לים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה