כסף וצרכנות

הוט תגבה כ-30% פחות מספקיות האינטרנט, מה הסיבה?

משרד התקשורת אישר את ההצעה של הוט לגבות תעריף סיטונאי מופחת מספקיות האינטרנט שיתחברו למתגי הרשת של הוט. נרשמה הוזלה של 28% בעקבות המהלך ל-9 שקלים  בלבד
מערכת ice | 
הוט (צילום Magma Images)
משרד התקשורת אישר היום (ראשון)  את ההצעה של הוט. ספקיות אינטרנט יתחברו  למתגי הרשת של הוט בתעריף סיטונאי מופחת של 9 שקל לעומת  12.5 שקל שגבתה עד היום.
כאמור, משרד התקשורת אישר את התעריף אותו הוט תגבה מהחברות. ההחלטה תאפשר לספקיות להתחבר בנקודת איסוף שמוזילה להן עלויות ומגבירה את התחרות על הצרכן בשוק הסיטונאי. במסגרת ההחלטה של משרד התקשורת בינואר האחרון לאפשר באופן מיידי לספקי האינטרנט את ביצוע החיבור באמצעות נתב או ברכיב האגרגטיבי בו מותקנים CMTS-ים, הוחלט כי חברת הוט תציע תעריף מעודכן שמגלם הנחה משמעותית אל מול התעריף לשינוע תעבורה בליבת הרשת שגובה הוט כיום.
בהמשך להחלטה קיים משרד התקשורת דיונים מול הוט שבעקבותיהם הניחה הצעה לתעריף לחיבור איזורי שיעמוד על 9 שקלים למגה סיביות לשנייה ללא מע"מ, לעומת 12.5 שקלים שגובה הוט כיום. מדובר בהנחה של 28% מהתעריף הקיים, ההפחתה נבחנה  ע"י המשרד ונמצאה סבירה, וככזאת שתוזיל עלויות לספקיות ותעודד את התחרות בשוק הסיטונאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה