כסף וצרכנות

מרב מיכאלי תוקפת: ״תחבורה של עולם שלישי וניהול מוטעה״

שרת התחבורה ובטיחות בדרכים מרב מיכאלי הגיעה לאשדוד. בשיחה עם פעילי המפלגה מרב מיכאלי תקפה את מצב התחבורה והבטיחה: ״נבלום את ההזנחה״
אביחי דלאל |  4
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, אבשלום ששוני, יחצ)
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי הגיעה היום (שלישי) לאשדוד למפגש עם פעילים.  אחרי סבב שאלות בכמה נושאים, מיכאלי ענתה ותקפה את הממשלה הקודמת ומצב התחבורה בישראל שלטענתה הגיע כתוצאה של הזנחה למצב של ״מדינת עולם שלישי״.
כמו כן, דיברה על מיסוי על הרכבים החשמליים, אופציה שעלתה השבוע במשרד האוצר, הרפורמה שהיא מתכננת בתחום השבילים.
שרת התחבורה תקפה את מצב משרד התחבורה בישראל וטענה כי: ״דברים נעשו בצורה מלאת הזנחה וניהול מוטעה. אין מספיק אוטובוסים. המדינה סללה כבישים, אנחנו עם תחבורה של עולם שלישי. אנחנו בולמים את ההזנחה. השגנו את התקציב הגדול ביותר למשרד התחבורה.

מיכאלי במפגש פעילים. צילום: ice
על האופציה של העלאת מיסוי על רכבים חשמליים, אופציה שעלתה השבוע במשרד האוצר אמרה: ״לא נכון להעלות מיסים על רכבים חשמליים ושאנחנו בדיבור עם האוצר ושיש עוד שינויים שצריך לעשות במיסוי כדי לתמרץ אנשים לא לנסוע ברכבים פרטיים ולא לקנות רכבים פרטיים״.
מיכאלי שיתפה כי תקצה 2 מיליארד שקל ממשרד התחבורה לטובת שבילי אופניים והליכה: ״שני מיליארד שקל לשבילי אופניים ושבילי הליכה רגלית. לא הבינו את החשיבות שילדים יכולים להתנייד באופניים וזה חלופה גם לרכבים. כך ההורים לא יצטרכו לקחת את הילדים שלהם״.
 
לבסוף קראה לפעילים להתפקד ולגייס אנשים למפלגת העבודה והסבירה: ״בלי כוח פוליטי לא נוכל לקבוע בתחבורה, בסביבה, בחינוך וכל מה שקשור לכולנו. התרגלנו לקיטורים מפלגת העבודה חוזרת, מתחדשת ועדכנית היום. והיא פועלת לטפל בכל הבעיות. יש פה אנשים שחוזרים הביתה, או שמפלגת העבודה היתה בעידן שבה היא לא הייתה אופציה. לבנות כוח פוליטי בכדי לבנות את מדינת ישראל כמו שמגיע לנו״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מנותקת, מתעלמת מהנכים, לא מתייחסת לפגועי נפש
    מאיר 11/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנותקת, מתעלמת מהנכים, ממשיכה את השיטות הדינוזאריות במשרד הרישוי
    סגור
  • 2.
    תחבורה ציבורית
    לוי אתי 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי את הכתבה והיא מאוד מעודדת אבבבל מה עם נהגי המוניות גם להם צריך לדאוג שאני שייכת לצי המוניות שהמצ לא כל כך טוב צריך לפעול דחוף הנהגים תודה מראש
    סגור
  • 1.
    קשקש ברשת
    דוד 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחילי לעבוד ולא לבנות לנו כבישים באוויר. תרדו מהנושא של מסלול לאוטובוסים, שיהיה לפחות רק לשעות העומס.את ליגלגת על מירי רגב?! בינתיים ממך שמענו רק שצריך להרים טמפ' ברכבת.אם את מטפלת בתינוק תני תמינוי למישהו אחר. תפסיקו לעשות *אפס,*
    סגור
  • מיכאלי
    אואי 11/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצאתי פיתרון לבעית הקור ברכבת אולי להציע לבחרות שעולות לרכבת להגיע בלבוש הולם. לפי המגפיים שלך נראה שאת והמגפיים שלך אחלה עולם שלישי. אגב מה שלום הפונדקאית שלך.
    סגור