כסף וצרכנות

טירוף הקניות בנובמבר: זה אתר האופנה שרשם זינוק

חודש הקניות מתחיל להגיע לסיומו אחרי שבסוף השבוע האחרון הגיע לשיא עם אירוע מכירות "בלאק פריידי". אתרי הקניות באונליין חוו עומס, ואתר האופנה השני בגטדלו בישראל חווה זינוק אדיר ברכישות
מערכת ice |  4
SHOESONLINE (צילום ינון סלוצקי)
אתר האופנה "SHOESONLINE" מסכם את חודש המכירות נובמבר ואת סוף השבוע האחרון של ה-BLACK FRIDAY עם זינוק של 150% בכל חודש המכירות נובמבר מול השנה שעברה, זינוק נקודתי של 300% במכירות בסופשבוע של ה-BLACK FRIDAY מול השנה שעברה וכניסה ראשונה למועדון המיליון כניסות בחודש. עוד האתר מדווח כי אתמול יום שישי 26/11 – יום שיא האמצעי והמהותי בסופשבוע ה-BLACK FRIDAY, היה היום ה-3 הרווחי ביותר לאתר מאז הקמתו ב-2015.
דקל סטולרו, בעלים ומנכל SHOESONLINE מספר כי "אנחנו מסכמים חודש מכירות מצויין עם שיא חיובי ביותר של הסופשבוע האחרון ומרגישים שללא ספק הפעילות שלנו הניבה פרי. גדלנו ב-244% בתנועה של גולשים באתר ביחס לשנה שעברה. 60% מהמכירות נעשו על ידי נשים, כאשר 90% מהמכירות נעשו דרך מכשיר נייד ולא דרך מחשב. המותגים המובילים במכירות היו נייקי וקונברס וההפתעה כמותג הצומח ביותר היה פומה.
 
עוד האתר מדווח כי הערים הבולטות ביותר ברכישות במהלך חודש נובמבר הן ערי מרכז, כאשר 5 הערים המובילות ברכישות (על פי הסדר) - תל אביב, ראשון לציון, באר שבע, כרמיאל וחיפה. נוסף על כך, השנה ראינו תנועה ערה מהרגיל במכירות אונליין גם במגזר הערבי והחרדי, עליה של 25% במגזר הערבי ו 32% במגזר החרדי.
בנוסף, המותגים המובילים במכירות הם נייקי וקונברס ראש בראש ורק אחריהם אדידס שאיבד מכוחו, ד״ר מרטינס ופומה שהיה המותג שהכי התחזק ביחד לשנה שעברה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתרצים אי הגעת סחורה בקורונה ומחסור בטיסות (ל"ת)
    חובבנים 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא יכול לסבול את שני ה"דוגמנים " האלה (ל"ת)
    כגדע 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אלופים!!!
    אנונימית 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    האתר הכי מדהים בעולם! שירות מטורף!!!!
    סגור
  • זבל אתר, זבל שירות
    חובבנים 12/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתרצים אי הגעת סחורה במחסור בטיסות עקב קורונה
    סגור