כסף וצרכנות

טירוף הקניות בסופ"ש: אדם רכש מוצרי חשמל בסכום עתק

חודש הקניות מתקרב לסיומו כשבסוף השבוע צויין אירוע המכירות הגדול של הבלאק פריידי, בין הצרכנים שהגיעו לחנויות נרשמה עסקת ענק של אדם יחיד שרכש מוצרי חשמל בסכום עתק
מערכת ice |  1
קניות אונליין (צילום pexels ,unsplash)

חודש הקניות הגיע בסוף השבוע לשיאו עם חגיגות הבלאק פריידי, שאמורות לרשום הנחות גדולות על מוצרים רבים. דיווח של רשת מוצרי החשמל א.ל.מ, מצביע על שיא מכירות לאורך סוף השבוע. הרשת מצביעה על היקף מכירות גדול בכ-22% מזה שנרשם בשנה שעברה באירוע הקניות המרכז של נובמבר.

עוד דיווחו ברשת א.ל.מ כי שיאן ההקניות ברשת היה אדם יחיד שרכש מוצרי חשמל בסכום עתק של לא פחות  מ-80 אלף שקלים. הרכישה החריגה הזאת התקיימה בסניף הרשת בנתניה על ידי לקוח הסניף.
 



בנוסף, נרשם שיא מכירות המיוחס לשעה 12:00 בצהריים, בה בוצעו הכי הרבה עסקאות בהתייחס הן לביצוע עסקאות בסניפים עצמם והן לביצוע עסקאות באתר מכירות האונליין של הרשת.

סניף א.ל.מ נתניה, אמש

נתון מעניין נוסף של א.ל.מ על מכירות אירוע הבלאק פריידי הוא המוצר הנמכר ביותר שנקנה בסניפי הרשת ובאתר מכירות האונליין. מדובר במסך טלוויזיה של סמסונג בגול של 65 אינץ'. מוצר זה רשם לרשת במהלך סוף השבוע 100 עסקאות, כשמחירו של פריט כזה עומד על 22,989 שקלים.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוגזם
    ממש 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    20 אלף לטלוויזיה?!
    סגור