שיווק ופרסום

בלאק פריידיי בפתח: כך יבלה אותו רון שחר

חג הקניות ממשיך ומתקרב לשיא שלו שיחול בשבוע הבא: הבלאק פריידיי, למרות הדגש על רכישות אונליין, קבוצת BIG  יוצאת בקמפיין ייחודי בכיכובו של רון שחר
מערכת ice |  3
רון שחר (צילום זוהר שטרית)
חודש הקניות בעיצומו, ואחרי יום הרווקים הסינים ושופינג IL, הגיע תורו של הבלאק פריידיי, גולת הכותרת של חג הקניות. בשנים האחרונות התחרות הקשה יותר נרשמת לא רק בין החברות והמותגים אלא גם בין הרכישות בחנויות לבין רכישות האונליין. קבוצת ביג יצאה בקמפיין לקראת סוף השבוע בניסיון למשוך את הלקוחות חזרה לחנויות בכיכובו של פרזנטור מפתיע.
קבוצת BIG מרכזי קניות עולה בקמפיין חדש לקראת אירועי הבלאק פריידיי בכיכובו של השחקן ומנחה הטלוויזיה רון שחר. שחר, יככב בקמפיין לרגל המכירות, שיתקיימו בכל מרכזי וקניוני הקבוצה. היקף ההשקעה בקמפיין מוערך בכ-2.2 מיליון שקלים.
 
הקמפיין ידגיש בצורה הומוריסטית את הטכנולוגיה המתקדמת של הדור הבא של הקניות- 'שופינג אופליין', המציג את היתרון של חווית הקנייה הפיזית במרכזי הקניות הפתוחים של ביג, זאת לעומת רכישה מקוונת. הקמפיין יציג מונחים הקשורים לרכישה בחנויות כגון טכנולגיות מדידה, מישוש וכד' וידגיש את העובדה כי BIG מביאה את טירוף המכירות והמבצעים של הבלאק פריידי מהאינטרנט היישר לחנויות הפיזיות.

הילה נוי, מנהלת שיווק ארצית BIG מרכזי קניות מציינת כי מטרת הקמפיין הנה להציג בדרך חוויתית את היתרון הברור שבקנייה פיזית בחנות: היכולת לחוש ולמדוד, החוויה החברתית של שופינג משותף וכמובן קבלה מיידית של המוצר בטכנולוגיית ה OFFLINE.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אתר ice ! איך אתם מפרסמים תגובה נבזית כמו של ׳אחת׳ ?! (ל"ת)
    רוני בוי 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    אחת
    רון שחר 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הוא מטריד כמו שי אביטל בחירה גרועה ביותר לא צריך לעבוד בכלל בטלויזיה... מקומו בכלא... דבר נוסף, כולם שכחו מה עשה בתאטרון לפני שנתיים? ומה שעשה לשחקנית אנה סטפן בתחקיר על אבגי בעובדה? לאחד כזה נותנים במה???, שלא לדבר על הטרדה של בנות בתיכון.שיכולות להיות הבנות שלו... כל כלב יבוא יומו בקרוב שלך שחרור
    סגור
  • אל תדאגי ליאת דקל . אנחנו בדרך אלייך (ל"ת)
    רוני בוי 12/2021/28
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור