כסף וצרכנות

המשבר מתרחב: זו החברה שמזהירה לא לאכול את המוצרים

גילוי חיידקי הסלמונלה במפעל שטראוס-עלית משפיע על יצרנית נוספת, שקוראת לציבור שלא לאכול את השוקולדים ששווקו באחת הרשתות הגדולות בישראל
יאיר מור |  1
מוצרי שטראוס (צילום פלאש 90/ משה שי)
חברה נוספת מצטרפת לריקול הענק וחסר התקדים בעקבות זיהוי חיידקי סלמונלה בשוקולד של שטראוס: חברת תופינית מגבעת ברנר, המייצרת חטיפי שוקולד בהזמנה מותאמת עבור חברות אחרות, הודיעה לפני זמן קצר כי החליטה על ביצוע ריקול למוצריה המבוססים על שוקולד של שטראוס.
 
המוצרים המדוברים כוללים "נפוליטנים שוקולד חלב מעולה ארוזים אחד אחד" הנמכרים תחת המותג של רשת הקמעונאות אושר עד עם תאריך תפוגה מ-01/02/23 ועד 28/02/2023 (ברקוד: 7290112120830); "נפוליטנים שוקולד מריר מעולה ארוזים אחד אחד" של אושר עם תאריך תפוגה מ-01/02/23 ועד 28/02/2023 (ברקוד: 7290112120847).
החברה מדגישה כי מייד עם הודעת הריקול של שטראוס, השוקולד הפסיק להימכר והיא פועלת לאיסוף המוצרים, ומוסיפה כי היא מתנצלת בפני ציבור לקוחותיה.
כזכור, בתחילת השבוע הזהירה שטראוס על האפשרות שמוצרי השוקולד של חברת הבת, עלית, נגועים בחיידקי סלמונלה. בהמשך הלכה והתרחבה האזהרה, והוכנסו תחתיה עוד ועוד מוצרים, עד שלבסוף הורדו מהמדפים כל המוצרים של שטראוס ועלית הכוללים שוקולד – החל מחפיסות שוקולד, דרך גלידות שוקולד ועד מעדני שוקולד. כעת, יצרנית נוספת שהשתמשה בשוקולד של שטראוס מזהירה מצריכת מוצרים הכוללים שוקולד כזה. בינתיים, כתוצאה מהפרשה נסגר מפעל השוקולד של שטראוס-עלית למשך שלושה חודשים לפחות, והמדפים בסופר צפויים להמשיך לסבול ממחסור כבד במוצרי שוקולד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שופרסל ניות מוכר עלית בכיף שלו כאילו אין מחר
    מוטרדת 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היום נתקלתי בשופרסל שלי ניות בירושלים בערימת ממולדה ליד הקופות. בלי בושה ממשיכים לגזור קופון על הירושלמים ומרעילים אותנו. עובד אמר לי חמודה תירגעי הכל פונה את יכולה לצאת אם לא מתאים לך. עשיתי את זה כי לא הרגשתי בנוח גם ככה לקנות במקום שמזלזל בלקוחות שלו ככה.
    סגור