בריאות

מכה אנושה לשטראוס: המפעל ייסגר לפחות לשלושה חודשים

מנכ"ל משרד הבריאות נחמן אש וראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי-פרייס הגיעו הבוקר לסיור במפעל שטראוס בנוף הגליל. בסיום הביקור הודיע פרופ' אש כי המפעל ייסגר לשלושה חודשים לכל הפחות, בהוראת משרדו
מערכת ice |  2
שטראוס (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
הריקול של שטראוס: מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס וראש שירות המזון הארצי במשרד הבריאות פנינה אורן שניידור, הגיעו הבוקר (חמישי) לסיור במפעל שטראוס בנוף הגליל. הבכירים הגיעו כדי לבחון מקרוב את הכשלים שהובילו למשבר הסלמונלה והריקול של החברה.
בסיום הביקור, הודיע הפרופסור נחמן אש כי המפעל יישאר סגור לפחות לשלושה חודשים בהודעה דרמטית שעשויה להעיד על גודל המשבר אליו שטראוס נכנסה וככל הנראה, ממשיך להעמיק, זאת על רגע גל הריקולים האחרונים בעקבות התגלות חיידק סלמונלה במוצרי השוקולד של החברה.
 
כידוע, ההודעה של פרופ' נחמן אש בשם משרד הבריאות היא המשך ישיר להודעת המשרד, שאישרה את החשש לקיום חיידק סלמונלה במוצרי החברה, שממשיכה לאבד גובה בעקבות המשבר שהתגלה בתחילת השבוע עם הודעות הריקול הראשונות על מוצרי השוקולד.
 
אש התייחס לנושא מחוץ למפעל לאחר הביקור ואמר: "תקן האיכות יוחזר רק לאחר שנוודא שכל הלקחים הופקו ושנדע לא רק שאין יותר זיהומים, אלא שלא יהיו יותר זיהומים בהמשך".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פחות ירושה יקבלו עופרה ועדי (ל"ת)
    אבי 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בדיחה
    אמיר 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חי בסרט, שיילך לחפש וריאנטים חדשים או שהשר שלו רוצה לשלם אבטלה לאלפי עובדים, כל אחד מלקק לציבור בלי אחריות פרופורציות!! עוד מעט יכניסו את המדינה לסגר
    סגור