כסף וצרכנות

המבורגר עם עובש ברשת שהחליפה את מקדונלד'ס: "מרעילים אנשים"

חודש אחרי שהכריזו על פתיחה מחודשת של סניפי מקדונלדס הנטושים, רשת "טעים וזהו" הרוסית חוטפת ביקורות קשות על איכות המזון שמוכר בסניפים, "לא מכבדים את הסטנדרטים"
מערכת ice |  2
האלטרנטיבה הרוסית למקדונלדס (צילום unsplash)
מסעדות המזון המהיר שהחליפו את מקדונלד'ס ברוסיה לאחר שהחברה האמריקאית עזבה את המדינה בגלל הפלישה לאוקראינה, הגישו המבורגרים עובשים ללקוחותיהם.
סועדים שהתנסו על "Vkusno & Tochka", שתורגם מרוסית כ"טעים וזהו", פרסמו תמונות של מזון רקוב שנרכש בחנויות הרשת. התמונות המטרידות מציגות עובש על לחמניות המבורגר. לקוחות אחרים דיווחו על מציאת רגלי חרקים בקציצות הבשר, לפי ה"דיילי מייל".
קסניה סובצ'ק, אשת טלוויזיה רוסית ומנהיגת האופוזיציה הפוליטית לממשלת פוטין, פרסמה את התמונות בערוץ הצ'אט שלה בטלגרם. "Vkusno & Tochka מוכרים המבורגרים עובשים", כתבה.
"נראה שהם לא ממש מכבדים את הסטנדרטים של מקדונלדס, לפחות מבחינת בקרת איכות המוצר. היום נרשמו לפחות שלושה מקרים של המבורגרים עם לחמניות עבשות שנמכרו ללקוחות".
 
כשמקדונלד'ס מכרה את 700 בתי האוכל שלה למפעילי "Vkusno & Tochka", הבטיחו המנהלים הבכירים של הרשת החדשה שהלקוחות יזכו לחוויית אוכל טובה יותר. אולג פארוב, שהיה מנכ"ל מקדונלדס רוסיה לפני שהפך למנהל הבכיר החדש בתלבושת המחודשת, טען כי הרשת מכרה שיא של 120,000 המבורגרים ביום הפתיחה שלה ב-12 ביוני.
רכנים רוסים כועסים למראה הארוחות האומללות הללו. חלקם אפילו התלוננו על מחסור בגבינה בצ'יזבורגרים המוצעים. אחרים אמרו כי רוטב הגבינה שהוגש להם עבר את תאריך התפוגה שלו. צרכן זועם הגיב לתמונות ואמר, "חבר'ה, אתם לא צריכים להרעיל אנשים".
נזכיר כח מוקדם יותר השנה, מקדונלד'ס עזבה את רוסיה בגלל הפלישה של המדינה לאוקראינה, אך היא שומרת לעצמה את הזכות לרכוש בחזרה את העסק לאחר 15 שנים. קשתות הזהב של מקדונלדס הופיעה לראשונה במוסקבה לפני יותר מ-30 שנה - רגע אחרי נפילת חומת ברלין.
הרשת החדשה מונעת על פי חוקי הסימנים המסחריים למכור מחשבי Big Mac או McFlurry's, אך עדיין יש לה גישה לרבים מאותם מרכיבים המשמשים להכנת פריטי תפריט החתימה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקר אחד גדול
    חיים 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן, האוכל לא ברמה כמו מקדולנס אבל לא גרוע גם. לפי הסרטונים שאנשים מעלים אחרי שטעמו.
    סגור
  • 1.
    שקר
    ג'ו 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די לשקר. אני גר ברוסיה ואכלתי ברשת כבר כמה פעמים אחרי הפתיחה מחדש. אותו הטעם, אותה איכות. מלא אנשים כל יום.
    סגור