השוק

מקדונלדס בצרות: עשרות מנות מהתפריט עשויות לרדת

בשל מחסור חמור באספקה ??של מקדונלד'ס, היא עלולה לשנות את התפריט ולהוביל לכך שחלק מהמוצרים המועדפים לא יהיו זמינים לרכישה
מערכת ice |  2
מקדונלדס (צילום Magma Images)
לקוחות מקדונלד'ס עלולים לא לראות בקרוב את הפריטים האהובים עליהם בתפריט של רשת המזון המהיר, זאת משום שהרשת מזהירה מפני בעיות באספקה. בחלק מהרשתות הופיעו שלטים המזהירים מפני מחסור ברכיבים שעלולים להשאיר את הפריט האהוב עליך מחוץ לתפריט.
האזהרה נצפתה במסעדות ברחבי בריטניה. בין היתר נכתב: "בשל אתגרי שרשרת האספקה, ייתכן שחלק מהפריטים יוגשו עם חלק מהמרכיבים חסרים ואחרים עשויים להיות לא זמינים זמנית. אנו מתנצלים מראש בפני כל הלקוחות שהושפעו ומודים לך על הסבלנות".
 
מקדונלד'ס אישרה כי היא חווה בעיות אספקה ​​ברחבי בריטניה, אך לא הבהירה אילו פריטים עשויים להיות מושפעים או לא זמינים כתוצאה מהמחסור. הם הוסיפו שעדיין לא היו תוכניות לשלוף פריטים מהתפריט.
בהצהרה של מקדונלד'ס נאמר: "כמו רוב הקמעונאים, אנו חווים כעת לחצים ברחבי שרשרת האספקה ​​שלנו, אשר, לעיתים, עלולים להשפיע על מספר קטן מפריטי התפריט שלנו במסעדות מסוימות. אנחנו עובדים קשה כדי לפתור את הבעיות במהירות האפשרית".
האזהרה האחרונה מגיעה לאחר שלמקדונלד'ס חסרו עגבניות במרץ. המחסור בעגבניות ראה פריטי תפריט חדשים, ה-Big Tasty וה-Big Tasty עם בייקון, הוגשו עם פרוסת עגבנייה אחת בלבד ולא עם שתיים רגילות. דובר ממקדונלד'ס אמר: "אנחנו חווים כרגע מחסור באספקת העגבניות שלנו. מתנצלים על אי הנוחות, ומודים ללקוחותינו על סבלנותם. אנו עובדים קשה כדי לפתור בעיה זו במהירות האפשרית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פעמיים הזמנתי ממקדונלדס,פעמיים היו בעיות ואי אפשר ליצור
    אב 07/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתם קשר. הלקח - לא להזמין דרכם.
    סגור
  • 1.
    המלצה שלי
    ג.ש 07/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ההמלצה שלי היא שכל התפריט של מקדונלדס ירד לפח איך אפשר להכניס את הגועל הזה לגוף??? חברה שאי אפשר לדבר עם נציגי שירות לקוחות טלפוני אין לה זכות קיו ם!!!
    סגור