כסף וצרכנות

גיא לרר מכריז על הצעד הבא: "הם עומדים להסתער עלינו"

גיא לרר טוען שרשתות המזון מתכננות עוד עליות מחירים וקורא להצטרף אליו למחאה בפעם השנייה השנה, "ליברטריאנים, אנחנו באותו צד הפעם"
מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
יוקר המחיה המאמיר מורגש היטב בכיס של כולנו, והעיתונאי גיא לרר שהתניע בפעם הקודמת את "מחאת הפסטה", קורא למשפיענים להצטרף אליו למאבק חוזר, לפני שנראה עוד גל של עליות מחירים.
"חצי שנה אחרי מרד הפסטה שגרם לביטול גל עליות המחירים של כל ענקיות המזון בשיעורים ניכרים, הם שוב מזהים אדישות ושוב עומדים להסתער." כתב גיא לרר היום, "אנחנו מתכוונים להילחם בזה כמו שנלחמנו אז. לפחות לנסות."
 
לפני כן תקף את שר האוצר אביגדור ליברמן כשכתב, "מישהו יודע לאן נעלם שר האוצר ליברמן בגל העליות הנוכחי? או מאיפה הוא קיבל את הרעיון שכדאי לשתוק במצבים קשים?"
בנוסף, פנה לפעילי הרשת הליברטריאנים (המקדמים כלכלת שוק חופשי לגמרי), בבקשה לשתף פעולה ולא לתקוף אותו כבפעם קודמת: "אם תתעורר עוד מחאה, הפעם נגד יבואן למשל, אנא אל תצקצקו מהצד על פופוליזם. 1. זה מעליב את מי שכמה מאות שקלים לחודש הם הכל בשבילו 2. שיח על היבואניות הוא השער התודעתי לשיח על יבוא מקביל, מכסים, צמצום כח המונופולים ושוק חופשי באמת. אנחנו באותו צד הפעם."
 
כזכור, ענקית המזון והצריכה, קבוצת שסטוביץ, הגיבה אמש לעליית המחירים במגוון רחב של מוצרים. שסטוביץ מעלה מחירים בפעם השנייה השנה, כבר בחודש הקרוב, כאשר מגוון של מוצרים עתיד לרשום זינוק במחיר, חלק מהמוצרים אף במספר דו ספרתי של אחוזים, מה שעתיד להשפיע כבר החל מעוד שבועיים ויגרום לעלייה משמעותית בסל הקניות של הישראלים.
 
שסטוביץ הגיבו על הסערה סביב עליית המחירים ואמרו כי מדובר בהעלאה נקודתית בלבד של כ-10% מכלל מוצרי המזון והטואלטיקה של החברה. בנוסף הסבירו בחברה כי גם עליית מחירים זו הינה בשיעור חלקי בלבד ביחס להתייקרויות הכבדות שהחברה ספגה מזה תקופה ארוכה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לרר אנחנו איתך
    אורח/ת 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם לא מפנים שהכח אצלו, אצל הצרכן!! תמיד
    סגור
  • 1.
    יוקר המחיה- בפייסבוק נבנה קו הגנה
    חמשושלייקס 07/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://www.facebook.com/groups/1646925749020494/
    סגור