כסף וצרכנות

שסטוביץ מגיבה לראשונה על סערת עליית המחירים

 יבואנית המזון מהגדולות בישראל, קבוצת שסטוביץ מעלה את מחיריה בפעם השנייה השנה, וזאת כבר בחודש הקרוב. בחברה מגיבים: "עליית מחירים בשיעור חלקי בלבד ביחס להתייקרויות הכבדות שהחברה ספגה מזה תקופה ארוכה"
מערכת ice | 
עליית מחירים (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
ענקית המזון והצריכה, קבוצת שסטוביץ, מגיבה היום (שלישי) לעליית המחירים במגוון רחב של מוצרים שאנחנו הולכים לשלם הרבה יותר.
שסטוביץ מעלה מחירים בפעם השנייה השנה, כבר בחודש הקרוב, כאשר מגוון של מוצרים עתיד לרשום זינוק במחיר, חלק מהמוצרים אף במספר דו ספרתי של אחוזים, מה שעתיד להשפיע כבר החל מעוד שבועיים ויגרום לעלייה משמעותית בסל הקניות של הישראלים.
 
המוצרים שיתייקרו הם מוצרי מאסטר שף - הרטבים - למשל רוטב הצ'ילי שמתייקר ב-8 אחוזים, האטריות מתייקרות בין 10 ל-16 אחוזים, האורז מתייקר ב-9% גם הוא. בנוסף, גם הטונה ומוצרי השוקולד מתייקרים ב-5 עד 14 אחוזים, כל זאת כאמור, כבר החל מהחודש הבא, בעוד פחות משבועיים.
 
שסטוביץ הגיבו על הסערה סביב עליית המחירים ואמרו כי מדובר בהעלאה נקודתית בלבד של כ-10% מכלל מוצרי המזון והטואלטיקה של החברה. בנוסף הסבירו בחברה כי גם עליית מחירים זו הינה בשיעור חלקי בלבד ביחס להתייקרויות הכבדות שהחברה ספגה מזה תקופה ארוכה.
 
מרד הפסטה של גיא לרר. מן הארכיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה