כסף וצרכנות

גל התייקרות ענק בדרך: עליות מחירים בעשרות אחוזים

חברת שסטוביץ' המייבאת לישראל מוצרי מזון וטואלטיקה התריעה בפני רשתות השיווק והקמעונאות שתבצע עלייה דרמטית מאוד במחיר מוצריה בשיעור של 10% עד 50%. גם סנו מעלה מחירים בין 4-10%, באופוזיציה תקפו את הממשלה
מערכת ice |  4
איפה הסל הזול ביותר (צילום pexels פלש 90)
עליית מחירים נוספת בדרך? חברת שסטוביץ' המייבאת לישראל מוצרי מזון וטואלטיקה הודיעה אמש (שני) לרשתות השיווק והקמעונאות על כך שתבצע עלייה דרמטית מאוד במחיר מוצריה בשיעור של 10% עד 50%.
על פי הפרסום של מעיין פרתי בחדשות 12, מדובר בהתייקרות הגבוהה ביותר שנראתה בישראל בחודשיים האחרונים. מהחברה נמסר: "אנו מתמודדים עם גל התייקרות עולמי", ככל הנראה הצרכנים יצטרכו לשלם עשרות שקלים נוספים כבר בקניות הקרובות שלהם.
עוד פורסם על התייקרות נוספת שמגיעה מצד חברת סנו, שרק לפני כמה ימים העלתה מחירים לשוק המוסדי ועתה הודיעה גם על התייקרות לצרכנים הפרטיים. העלייה בשיעור של 4%-10%, תלויה במוצר. סנו אישרה את הפרטים.
בעקבות הפרסום הראשון ב"תוכנית חיסכון" על המשך גל ההתייקרויות במשק - חבר הכנסת משה ארבל מש"ס תוקף את הממשלה: "העלאות המחירים הדרמטיות שעליהן הודיעו הערב חברות סנו ושסטוביץ' בעשרות אחוזים הן אות קלון לממשלה ולרפורמות הכושלות שלה. עלויות סל הקניות ימשיכו לעלות לנוכח מדיניות הממשלה".
 
שר האוצר לשעבר ישראל כץ כתב: "חברת שסטוביץ הודיעה היום לרשתות השיווק על כוונה לייקר בעשרות אחוזים את מחירי מוצרי הקוסמטיקה והמזון. התקציב עבר והמסכות מוסרות. במקום לטפל ביוקר המחיה, הממשלה מטילה מיסים ומעבירה מיליארדים לעבאס, ואזרחי ישראל ישלמו את המחיר".
משסטוביץ נמסר כי "אין קשר בין האחוזים שפורסמו לבין הנתונים בפועל. כידוע, כולנו חווים גל התייקרויות עולמי. בפועל, האחוזים נמוכים בהרבה וישנם מוצרים רבים שאינם מתייקרים או מתייקרים באחוזים בודדים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שסטוביץ
    רובין 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שסטוביץ יכול להרשות לעצמו לעלות מחירים הוא בקומבינה עם אלי מרום
    סגור
  • 3.
    שסטוביץ זה מונופול שלא ברור (ל"ת)
    כיצד לא מפורק 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    גל היתקרייות
    אבי 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נו ברור ,מישהו צריך לשלם את הסכום העצום הזה שחילקו לעאבס ומפלגתו...53 מלארדי שח...פשוט סכום שלא נתפס ,ועוד למי ....חוסר אחריות ואי איזון
    סגור
  • 1.
    זה לא הממשלה. צריך להחרים את שסטוביץ!!!הדולר והיורו בשפ
    לא לקנותיבוא שסטוביץ 11/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סתם מעלים ועושקים על חשבוננו
    סגור