כסף וצרכנות

נשיא התאחדות התעשיינים נגד שינוי תעריף החשמל: "שמרנות קיצונית"

רון תומר אמר כי ההפחתה פוגעת בציבור ובעסקים והייתה צריכה להיות בסביבות 4-6 אחוז; בנוסף קרא לממשלה להתערב בנושא
מערכת ice | 
רון תומר (צילום יוסי אלוני)
נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, רון תומר, ביקר היום (ראשון) את החלטת רשות החשמל להפחית את תעריף החשמל רק ב-2.4 אחוז ואמר כי היה ניתן להפחית את התעריף באופן משמעותי הרבה יותר. 
"רשות החשמל בחרה בגישה שמרנית קיצונית על חשבון הציבור והעסקים ללא כל הצדקה, כשהמשך ההעלאה רק משמש כמאיץ אינפלציה ומעודד את המשך עליות הריבית," אמר תומר. 
"אנו סבורים כי היה צריך להפחית את התעריף בלפחות 4-6 אחוז ולהכיר בהכנסות נוספות שיאפשרו הפחתה אף נוספת. החלטת רשות החשמל להפחית את התעריף רק ב-2.4 אחוז, אינה מייצגת את הירידה המשמעותית בעלות הפחם והייתה צריכה לשקף הפחתה גבוהה יותר של מחיר החשמל. מבחינה זו רשות החשמל ממשיכה להתעלם מתפקידה שהנו להגן על צרכני החשמל ומטילה על הצרכנים עלויות שאינן נדרשות". 
נשיא ההתאחדות הוסיף כי הוא מצפה מהממשלה להתערב ולהוביל להפחתה משמעותית יותר בתעריף. "אנחנו מצפים משר האוצר לעמוד בהבטחה לביטול העלייה בתעריף החשמל מתחילת השנה. החלטת רשות החשמל מביאה לכך שלא תבוטל מלוא העלייה בתעריף, למרות הירידה החדה במחיר הפחם, ביטול הבלו על הפחם והבטחות הממשלה להפחתת התעריף. כל יום שעובר והתעריף נשאר גבוה, מתדלק את יוקר המחייה ומקשה על המלחמה באינפלציה ועצירת עליות הריבית של בנק ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה