קריפטו

דרמה בקריפטו: את'ר ממריא – ומביא לזינוק בכל השוק

המטבע השני בגודלו ביצע ניסוי לקראת שינוי דרמטי בהיסטוריה של מטבעות הקריפטו הגדולים, וכתוצאה מכך זינק וגרם גם ליתר השוק לעלות באופן משמעותי
מערכת ice | 
אתריום (צילום unsplash)
אירוע היסטורי בשוק הקריפטו: את'ר, המטבע השני בגודלו, ביצע ביממה האחרונה את הניסוי האחרון לפני מעבר סופי להסתמכות על שיטת הכרייה "הוכחת סיכון" במקום "הוכחת עבודה" – מה שצפוי להפוך אותו לידידותי יותר לסביבה ולחשבונות החשמל של הכורים, ולמטבע הגדול בהיסטוריה שעבר מהשיטה הבזבזנית ומעוררת המחלוקת לשיטה הנחשבת ברת-קיימא וטובה יותר לעתיד הקריפטו.
כתוצאה מהניסוי הזה, זינק היום את'ר ב-12.6%, למחיר של 1,903 דולר למטבע ושווי שוק של 231 מיליארד דולר. אלה הערכים הגבוהים ביותר שלו מזה חודשיים, והפעם הראשונה מזה קרוב לשנה שבה שווי השוק שלו מתקרב למחצית מזה של ביטקוין.
ביטקוין, מצידו, עלה גם הוא בשיעור  משמעותי מאוד, אם כי רק מעט יותר ממחצית מזה של את'ר – 6.85%. מחירו כעת 24,556 דולר ושווי השוק שלו 470 מיליארד דולר.
ביננס קוין, שהפגין לאחרונה מגמות אופטימיות בהרבה מיתר המטבעות בשוק, נשאר דווקא היום מאחור, עם העלייה המתונה ביותק – אם אפשר לקרוא לעלייה של ארבעה אחוזים "מתונה" – למחיר של 329.5 דולר למטבע ושווי שוק של 53 מיליארד דולר.
 
ריפל עלה בכמעט חמישה אחוזים למחיר של 38 סנט ושווי שוק של 18.7 מיליארד דולר.
קרדאנו עלה בכמעט חמישה וחצי אחוזים למחיר של 53 סנט ושווי שוק של 18 מיליארד ורבע דולר.
ודוג'קוין רשם עלייה בשיעור של חמישה אחוזים ושליש למחיר של 7 סנט למטבע ושווי שוק של 9.5 מיליארד דולר.
השוק בכללותו זינק היום בשיעור חריג של 6.5%, או 6.9% בשבוע האחרון, לשווי של 1.21 טריליון דולר – בערך שוויו של ביטקוין לבדו בנובמבר שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה