קריפטו

בשורה רעה לקריפטו בבריטניה: הרגולציה צפויה להתהדק

הרשות להתנהלות פיננסית בבריטניה: "באופן היסטורי, ראינו יותר מדי מבצעים שאינם עומדים בתקן מאושרים ולאחר מכן מועברים על ידי חברות לא מורשות לצרכנים קמעונאיים"
מערכת ice | 
בריטניה במהלך נוקשה נגד הקריפטו (צילום freepik, unsplash)
סביר להניח שזה יהיה קשה וגם יקר יותר עבור חברות קריפטו לקבל אישור לחומרי השיווק שלהן בבריטניה, אם יתקבלו הצעות שהועלו על ידי הרגולטור הפיננסי במדינה. הרשות להתנהלות פיננסית (FCA), הציעה להגביל את מספר החברות המורשות לאשר תקשורת שיווקית, על ידי ביטול הסמכות של חברות המורשות לפי חוק השירותים והשווקים הפיננסיים 2000 ודרישת רמה נוספת של הרשאה, כדי לאפשר ל-FCA לפקח מקרוב על חברות.
ה-FCA פרסמה את הצעותיה במסמך "התייעצות", כאשר היא פתחה היום (שלישי) בתקופת התייעצות של חודשיים, שבמהלכה יכולים בעלי עניין לשקול את ההצעות. המועד האחרון לתגובות הוא 7 בפברואר. "באופן היסטורי, ראינו יותר מדי מבצעים שאינם עומדים בתקן מאושרים ולאחר מכן מועברים על ידי חברות לא מורשות לצרכנים קמעונאיים", קבעה ה-FCA במסמך.
ה-FCA מתייעצת לגבי בדיקה האם יש לחברות המאשרות מבצעים "מערכות, בקרות ותהליכים נאותים" והאם הן מסוגלות לשמור את הרישומים של המבצעים הפיננסיים שהן רוצות לפקח עליהם. בין היתר, יהיה עליו להעריך את כדאיות המוצר הפיננסי המקודם. חברות הקריפטו ייפגעו מכל שינוי רגולטורי הנובע מההתייעצות, אם הצעת חוק השירותים הפיננסיים והשווקים שנמצאת כעת בפרלמנט תהפוך לחוק במתכונתו הנוכחית. התיקונים האחרונים להצעת החוק, מחייבים את אישור המודעות של עסקי קריפטו על ידי חברה מורשית של FCA וזה עלול ליצור צוואר בקבוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה