תרבות ופנאי
איתי לוי ורום שמיר חגגו ואוולין הגואל רוקדת: עופר ניסים גאווה 2025
מסיבת הגאווה הגדולה של עופר ניסים כבשה את פארק הירקון בעשרות אלפי חוגגים וחוגגות עם מוזיקה נהדרת והופעות נוצצות, מיטב הסלבס הגיעו לחגוג ול-ice יש פפראצי בלעדי מתוך האירוע, בו לוריאל ישראל הפכו את החוויה לייחודית ומהנה במיוחד
חגיגת הגאווה הגדולה של עופר ניסים בהפקת "VIVO Productions" שטפה את רחובות פארק הירקון לאחר דחייה בשבועיים, אליה הגיעו עשרות אלפי מבלים ומבלות והסלבס הגדולים. רגע לפני תחילת האירוע המרגש, תפסנו לראיון את גלי לב סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של קבוצת "לוריאל ישראל" בו היא סיפרה לנו כל מה שהמתין לחוגגים והחוגגות.
היי גלי, מה קורה?
לב: "בסדר, איזה כיף שזה קורה!"
לב: "בסדר, איזה כיף שזה קורה!"
טוב אז לוריאל ישראל מעניקה חסות בלעדית לעופר ניסים פארק הירקון, שזה מטורף בפני עצמו.
לב: "כן, לוריאל גלובלית, היא באמת קבוצת הביוטי מספר אחת בעולם. וכמובן גם בישראל עם הובלה מטורפת של השוק בכל קטגוריות הביוטי: בישום, איפור, טיפוח פנים, הגנה מהשמש, שיער, צבעי שיער. בגלובלית יש לנו 37 מותגים. בישראל יש לנו 21 מותגים, והיד עוד נטויה".
לב: "כן, לוריאל גלובלית, היא באמת קבוצת הביוטי מספר אחת בעולם. וכמובן גם בישראל עם הובלה מטורפת של השוק בכל קטגוריות הביוטי: בישום, איפור, טיפוח פנים, הגנה מהשמש, שיער, צבעי שיער. בגלובלית יש לנו 37 מותגים. בישראל יש לנו 21 מותגים, והיד עוד נטויה".
תספרי לי בבקשה על המהלך של לוריאל בעופר ניסים ועל הקריאייטיב מאחוריו.
לב: "כן, אז האמת זה מבחינתי, ההזדמנות הכי טובה שלנו לבטא, הלכה למעשה את המחויבות של הקבוצה. באמת לערכים של שוויון גיוון, הכלה. וזו הזדמנות לחגוג את היופי, את הביוטי, של חופש ולהיות מי שאתם ואתן.
לב: "כן, אז האמת זה מבחינתי, ההזדמנות הכי טובה שלנו לבטא, הלכה למעשה את המחויבות של הקבוצה. באמת לערכים של שוויון גיוון, הכלה. וזו הזדמנות לחגוג את היופי, את הביוטי, של חופש ולהיות מי שאתם ואתן.
המהלך הזה באמת נולד מתוך הרצון שלנו לחזק את החיבור הזה, של לוריאל ישראל לקהלים מגוונים, לא רק עם קמפיינים, אלא באמת ליצור איזושהי חוויה חיה, צבעונית, אינטראקטיבית, מרגשת, שתאפשר לנו לפגוש גם את הצרכנים שלנו מאוד מאוד מקרוב, וכמו שאתה יודע, צפויים להגיע 20,000 איש, אז גם בטווח גילאים מאוד רחב".
תוכלי לספר בבקשה על מותגי הביוטי והגלו המיוחדים, כי יש בעצם לכל מותג מתחם ייחודי בקונצרט הגאווה.
לב: "נכון, אז הקונספט הקריאטיבי, זה ׳LET THE BEAT GLOW ON׳ החיבור הטבעי הזה בין ביוטי למוזיקה, וכמובן בין המותג לעולם החי. מבחינת חווית הצרכן, יש ארבעה מתחמים אינטראקטיביים, של מותגים מובילים מהקבוצה שלנו".
לב: "נכון, אז הקונספט הקריאטיבי, זה ׳LET THE BEAT GLOW ON׳ החיבור הטבעי הזה בין ביוטי למוזיקה, וכמובן בין המותג לעולם החי. מבחינת חווית הצרכן, יש ארבעה מתחמים אינטראקטיביים, של מותגים מובילים מהקבוצה שלנו".
אז יש באמת "MAYBELLINE NEW YORK", שזה ממתין לחוגגים והחוגגות המתחם הייחודי של המותג ולעשות איזה טאצ׳ אפ ללוק של המסיבה. תוכלי בבקשה לספר על כך?
לב: "כן, אז בעיקרון הולכים להיות שם מאפרים מובילים, גם ב-׳MAYBELLINE NEW YORK׳, גם ׳Yves Saint Laurent׳, והחוויה היא כמובן שונה. ׳MAYBELLINE NEW YORK׳ זה המותג הניו יורקי, הפאן, יהיה שם ממש קליעה לחישוקים, צילומים, צמר גפן מתוק, כמובן חלוקה של דוגמיות, המוצרים הנוצצים ממתינים, שכל הלקוחות יכולים להתנסות במוצרים. ב-׳Yves Saint Laurent׳ יהיה לנו מאפרים שיתנו באמת את הטאצ' אפ, שהם יוכלו להתנסות לא רק באיפור אלא גם בבישום, וכמובן דוגמיות.
לב: "כן, אז בעיקרון הולכים להיות שם מאפרים מובילים, גם ב-׳MAYBELLINE NEW YORK׳, גם ׳Yves Saint Laurent׳, והחוויה היא כמובן שונה. ׳MAYBELLINE NEW YORK׳ זה המותג הניו יורקי, הפאן, יהיה שם ממש קליעה לחישוקים, צילומים, צמר גפן מתוק, כמובן חלוקה של דוגמיות, המוצרים הנוצצים ממתינים, שכל הלקוחות יכולים להתנסות במוצרים. ב-׳Yves Saint Laurent׳ יהיה לנו מאפרים שיתנו באמת את הטאצ' אפ, שהם יוכלו להתנסות לא רק באיפור אלא גם בבישום, וכמובן דוגמיות.
ב"לוריאל פרופסיונל", מי שצריך או צריכה, טאצ׳ אפ בשיער, באמצע המסיבה יהיו שם גם מעצבי שיער מובילים, וגם את הצוות שלנו, עם איזשהו כזה מסלול כיפי "Cat walk", שתוכל להצטלם ולעלות למסכים הגדולים במתחמים שלנו. וב-׳Kiehl's׳, שזה גם מותג מדהים של סקין קר, הולכים להיות שם עמדות צילום, ואתה יודע, כולנו מחפשים התרעננות במסיבה הזאת. וגם שם יקבלו תיקים עם דוגמיות של המותג, והמטרה שלנו היא ללכת גם לחוויה, אבל גם לתת בסוף לצרכנים את הטעם של המוצרים עצמם, ושל המותגים שלנו".
עוד הוסיפה לב: "תראה, בסוף, כולנו אומרים, שהדור הצעיר, כמובן, דור ה-Z, ודור ה-Y, כולם מחפשים, אונליין, סושיאל מדיה, וכדומה. במחקרים שלנו, שביצענו באמת בחצי שנה האחרונה, אנחנו רואים שלצד הסושיאל מדיה, הכולל קמפיין של פרידה עוזיאל עם ׳MAYBELLINE NEW YORK׳ שקיים כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שלנו.
אבל, גם הצרכנים רוצים אינטראקציה וחוויה, שהיא לא רק וירטואלית, אלא גם פיזית. הם רוצים להיפגש עם המותג, הם רוצים לחוש את המותג, ופה זה באמת אחד מהפילרים שחשבנו עליו של שיווק, שהוא חוויה, שמחזיר גם את העניין הפיזי למרכז.
דבר נוסף ומדהים, יש לנו ארבעה מותגים, כל אחד עם DNA שונה, מחטיבה עסקית שונה, ובמקום לייצר קמפיינים נפרדים, אנחנו עושים מהלך רחב, שמחבר את כל המותגים המובילים שלנו, שכמובן גם מתחברים לערכים של מה שהקונצרט הזה מייצג, אבל כל מותג מדבר בשפה שלו, ב-DNA שלו, אבל המטרייה שיווקית היא רחבה, והיא מנצלת באמת את הכוח המטורף של קבוצת לוריאל בתור קבוצת ביוטי".
לב, שמה דגש על החיבור בין עולם הביוטי הפיזי אל עולם המשפיענים והסושיאל מדיה: "אנחנו תמיד שמים דגש על התחום הטכנולוגי, כי יש לנו את הרמות של ביוטי טק, שזה טכנולוגיה, פרסול טריונס, כלים טכנולוגיים וחדשנות שיווקית, ופה נכנסנו לרמות גיימינג ואנחנו מציעים איזושהי חדשנות נוספת לאירוע עצמו, אנחנו הבאנו במיוחד מהמטה של מטא בפריז, משקפי ׳Ray Ban׳ ואנחנו הולכים לתת אותם למשפיענים ויוצרי תוכן, שיכולו לתעד את הקונצרט מהנקודה האישית שלהם, כחלק מהחוגגים, וכך אנחנו נוכל בעצם לייצר גם לאנשים שמחוץ לקונצרט את החוויה, את הזווית האותנטית וכמה שיותר בעצם לחוות את המותגים שלנו ואת האירוע, גם מי שלא נמצא שם פיזית".
איזה כיף, את מהממת, נשמע מושלם, תודה רבה.
קרדיט: ניר פקין
אל החגיגה הגדולה כאמור שהתקיימה אתמול (שבת), הגיעו כל הסלבס הכי חמים: איתי לוי, רום שמיר, אורטל עמר, אוולין הגואל, לאה שנירר, ליאור נרקיס, מאיה קיי, ליאל קוצרי, גל רובין ומודי ספורי, ספיר אביסרור, תומר טליאס, אור בן דוד, פרידה עוזיאל, ליאם גולן, עידן הגבר, מתן חצרוני, ניקי גולדשטיין, יותם גבריאל, ירדן הראל ויוסי יהושוע, אושר סלים, אירה דולפין, סתיו סטרשקו, עדן סבן, שני גולדשטיין, ליהי טולדנו, גלעד פרץ, ניצן גריב, נועה טקה. צפו בתמונות הפפראצי הבלעדיות ל-ice.

איתי לוי ורום שמיר מבלים. קרדיט: צילום פרטי

גל רובין. קרדיט: צילום פרטי
.jpeg)
גלעד פרץ, בדרך לזוגיות חדשה? קרדיט: צילום פרטי
אוולין הגואל חוגגת בגדול. קרדיט: צילום פרטי
וכמה מילים על קונצרט הגאווה. מדובר בחגיגה נוצצת ומושקעת במיוחד שבהפקת עופר ניסים והחסות הבלעדית של לוריאל ישראל החליטו לא לוותר עליה לאחר דחייה של שבועיים בעקבות מלחמת "12 הימים". זו פעם ראשונה שלי בעופר ניסים ומדובר במקום בו הא.נשים בישראל נפגשים לאירוע יוצא דופן, של עם ישראל אחד. לוריאל השקיעו מאוד במתחמים ייחודיים לעיצובי שיער מושקעים, מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, מאפרים מקצועיים, עמדת צילום מסתובבת על מסכים מרימים שגרמו לחוויה להיות מהנה במיוחד.
והמהלך של לוריאל ישראל לא סתם, אלא מתוך הבנה אמיתית כי הקהילה הגאה כאן מתמיד והיא ראויה ליחס ברמה הגבוהה ביותר. קונצרט הגאווה של עופר ניסים (עופרה) עם ההופעות של ריקי בן ארי, עדן חסון (עם סינגל חדש שייצא בקרוב), נינט ועמיר חדד גרמו לאירוע החגיגי להיות בשיאו.
צפו במתחמים המושקעים של לוריאל ישראל שהיו אתמול בחגיגות הענק, כולל בפרידה עוזיאל וליהי טולדנו שהגיעה בשמלה צרפתית לקדם את הסינגל הבא שלה "מדמוזאל".
קרדיט: ניר פקין

קרדיט: ניר פקין
.jpeg)
קרדיט: ניר פקין
קרדיט: ניר פקין
.jpeg)
קרדיט: ניר פקין
.jpeg)
קרדיט: ניר פקין
עוד ב-

קרדיט: ניר פקין
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
.jpeg)


