תרבות ופנאי

נתן גושן וגרושתו התאחדו לאחר 9 חודשים: "הכי טובה ויפה בעולם"

כמעט שנה עברה מאז החליטו השניים להפריד כוחות. הבוקר הם נצפו קרובים מתמיד ואף פרגנו אחד לשנייה. השניים שנפרדו בשלום ממשיכים לשמור על קשר משפחתי
נתן גושן, לירון גושן (צילום שי פרנקו, אינסטגרם/ lirongoshen)
נתן גושן ואשתו לירון החליט להתגרש לפני כמעט שנה לאחר 5 שנות נישואים וילדה משותפת, בפוסט משותף באינסטגרם, כתבו השניים: "רצינו לשתף בצער שאחרי חמש שנים יפות ומשמעותיות, ועם ילדה מדהימה שיעור הכי גדול שלנו, בחרנו להמשיך את חיינו בנפרד, בכבוד ואהבה. אנחנו בוחרים להודות ולהוקיר את מה שהיה ולהבטיח אבטחה חדשה בינינו, של כבוד, חברות ותמיכה לנצח. ‏עוד תראו אותנו מלא ביחד".
הבוקר (שישי) הזמר שיתף סרטון בעמוד האינסטגרם שלו ובו תיעד את גרושתו ממררת בבכי במה שניראה כמו מסיבת סיום בגן הילדים של הילדה. על הסרטון כתב: "האמא הטובה והיפה בעולם". והוסיף: "כמה בכינו, ניראלי שרזיתי". 
צפו ברגע: 
מתוך אינסטגרם: nathangoshen@
 
כזכור, כמה חודשים לאחר הגירושין, לירון חשפה כי "אנחנו מאוד מפרגנים אחד לשנייה ועם הרבה כוחות, וזה מאוד הקל בתוך ימים לא פשוטים שעברנו", על הקשר ביניהם הדגישה: "אנחנו משפחה וזה מאוד מרים".
"נתן הוא מבחינתי המשפחה שלי, אנחנו מתראים כמה פעמים בשבוע, הבאנו ילדה יחד לעולם ונגדל אותה ביחד - גם אם זה אומר בבתים נפרדים, אז זה לא חדש לי לראות את נתן. זה בעיקר מאוד הרים לי ושימח אותי, שהוא מפרגן לי וזה היה לו חשוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה