תרבות ופנאי

נועה קירל בסדרת דוקו על חייה: "אחראית להצלחה שלי"

לאחר שכבשה כמעט כל פסגה אפשרית בארץ, ולפני שהיא תנסה לכבוש את אמריקה, נועה קירל נחשפת בסדרת דוקו על חייה, כך היא תיראה
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום מתוך האינסטגרם)
נועה קירל, כוכבת הפופ הבלתי-מעורערת של ישראל נכון להיום, שיתפה היום (ראשון) את הטריילר לסדרת הדוקו החדש על חייה. הסדרה נעשתה בשיתוף עם סמסונג ישראל. "אני מתרגשת לשתף אתכם בפעם הראשונה בחלק מהחיים שלי שעוד לא ראיתם." כתבה קירל באינסטגרם שלה, "את הרגעים היפים, ובעיקר את העבודה הקשה שעומדת מאחורי אותם רגעים. אוהבת אתכם, נועה ❤️ תכירו את "Life opens Up".
בסדרה עוקבים אחר חייה של הכוכבת מאחורי הקלעים, בחזרות למופעים, עם משפחה וחברים, וגם תיעודים בלעדיים מהילדות שלה. בטריילר שפורסם קירל מבקשת להסתכל עליה באופן שונה מאיך שהרבה ישראלים מסתכלים עליה, כבובה בידי סוכנים ומפיקים. "אנשים רואים מוצר מוגמר, הכל נראה יפה וטייט. בא לי שיראו כמה אני אחראית לדברים האלה. אני חושבת שלא רואים את זה מספיק, כי זו באמת עבודה קשה."
  
קשה להאמין כמה הספיקה קירל ב-21 שנותיה. כמות להיטים, קמפיינים, הופעות, פסטיגלים ואפילו סדרות, שהעמידו אותה לבד בפסגת זמרות הפופ הישראלי, עד שהלכה לאתגר את עצמה באמריקה. לפני זמן מה, אחרי שהשתחררה מצה"ל כדי להמשיך בקריירה שלה, גילתה קירל שהיא הפכה לחלק ברשימה מאוד אקסקלוסיבית ומיוחדת באינסטגרם. פיטר לנקוב, מי שנחשב מפיק העל הכי גדול בהוליווד, החל לעקוב אחרי הזמרת הישראלית הצעירה ברשת החברתית. לנקוב יליד קנדה, יהודי והאיש שעונד מאחורי סדרות הלהיט הוואי חמש אפס ,מגנום ומקגיוור.
לנקוב גם ידוע כמי שהזניק את הקריירות של לוקאס טיל, טריסטין מייס ,ג'יי הרננדז ועוד שמות עולים בתעשיית הבידור האמריקאית, כאשר הסדרות שאותן הוא מפיק נמצאות באופן קבוע דורגו במקום הראשון בטבלאות הרייטינג.
יש לציין כי לאחרונה הוא עשה את המעבר המתבקש לקולנוע ומוציא בקרוב שורה של פרויקטים חדשים ומסקרנים, אבל האם הכישרון הישראלי בפופ כחול-לבן גם תשתלב באחד מהם?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה