תרבות ופנאי

בראד פיט: אני לקראת פרישה ממשחק

הכוכב הענק בן ה-58, עדיין במאבק גירושין מאנג'לינה ג'ולי, מאותת שימיו בהוליווד מתקרבים לקיצם. בראיון למגזין GQ אמר שהוא נמצא בשלב האחרון של קריירת המשחק שלו. רק טיזינג או שיש דברים בגו?
מערכת ice | 
בראד פיט דלונגי קפה (צילום יחצ)
בראד פיט, מכוכבי הוליווד הגדולים בעשורים האחרונים, יותר מאשר רומז שהוא נמצא בשלב האחרון של קריירת המשחק המפוארת שלו. פיט בן ה-58 דיבר לאחרונה עם מגזין GQ, ואמר: "אני מחשיב את עצמי בקטע האחרון - הסמסטר האחרון או השליש האחרון. מה הקטע הזה הולך להיות? ואיך אני רוצה לעצב את זה?"
עם זאת, ההחלטה לא סופית, ובכל מקרה הוא לא מתכוון לנוח, אלא להמשיך ליצור: "אני אחד מאותם יצורים שמדברים דרך אמנות", אמר פיט, "אני רק רוצה לעשות תמיד. אם אני לא מייצר, אני מת באיזשהו אופן".
 
פיט נכנס לקטע האחרון של הקריירה שלו בעודו מסובך במאבק גירושין מאשתו הפרודה, אנג'לינה ג'ולי. פיט וג'ולי היו נשואים שנתיים לפני שהשחקנית הגישה בקשה לגירושין ב-2016, ובכך סיימה למעשה את מערכת היחסים בת 12 השנים שלהם. השניים הפכו לגרושים רשמית ב-2019.
מאז גירושיו, ובמהלך תקופת הקורונה, פיט ביצע קומץ שינויים באורח החיים - כולל התפכחות מאלכוהול בעזרת קבוצת תמיכה: "היתה לי כאן קבוצת גברים ממש מגניבה שהייתה ממש פרטית וסלקטיבית, אז זה היה בטוח", סיפר ל-GQ. 
בתקופה זו פיט גם קיבל את ההחלטה להפסיק לעשן סיגריות, לאחר שהבין שהוא לא יכול פשוט לצמצם: "אין לי את היכולת הזו לעשות רק אחד או שניים ביום... אני לגמרי בפנים".
 
פיט החל לשחק בגיל 22 לאחר שעזב את אוניברסיטת מיזורי רגע לפני שקיבל את התואר בעיתונאות. השחקן תכנן להמשיך בקריירה כמנהל אמנותי, אבל בסופו של דבר קיבל תפקידים ב"עולם אחר" ו"כאבי גדילה" לאחר שלקח שיעורי משחק. פיט ימשיך לקבל תפקידים ב"תלמה ולואיז", "מוניבול" ו"מר וגברת סמית'".
הפרויקט האחרון של פיט, "Bullet Train", יגיע לבתי הקולנוע ב-5 באוגוסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה