משפט

בראד פיט מסתבך בתביעת ענק: "הדם על הידיים שלו"

העמותה שהכוכב ההוליוודי הקים את עמותת Make It Right לסייע לאזור שנפגע בניו אורלינס מההוריקן קתרינה ולבנות בתים ידידותיים לסביבה. אך מסתבר שהבנייה לא הייתה נאה לדיירים ולאחר שכמה מהם נהרגו, הם משוכנעים: "הדם על הידיים שלו"
מערכת ice | 
בראד פיט (צילום צילום מסך מעמוד היוטיוב extratv)
לשחקן הקולנוע המפורסם, בראד פיט וחבריו יש "דם על הידיים" בגלל שערוריית הבתים "הרקובים" של עמותת Make It Right. פיט שעסק לא מעט בצדקה הקים את העמותה שנתיים לאחר ההוריקן קתרינה שהיה בארצות הברית וניסה לשקם שכונה קשת יום ברובע התשיעי בניו אורלינס. ההסתבכות של פיט מגיעה על רקע תביעה ייצוגית, למרות שהכוכב מתעקש שהוא לא אשם.
על פי דיווח של ה"סאן" הבריטי, המותה עשתה בלגן בפרויקט הבנייה השאפתני שלה וכרגע היא מתמודדת עם תביעה ייצוגית על 106 בתים, שנבנו "בצורה לקויה" עם "מוצרים פגומים" כך נכתב בכתב התביעה שהתפרסם במגזין. התביעה הוגשה תחילה על ידי שני תושבים בשנת 2018, לויד פרנסיס וג'ניפר דקוויר, ומאז עברה לבית המשפט הפדרלי, כשהארגון מואשם במרמה, הפרת חוזה ושיטות סחר לא הוגנות.
הבית של אחת הדיירות שנבנה על ידי העמותה נהרס באוקטובר האחרון לאחר שישב ריק במשך תשע שנים בשל מה שלטענת אותה הדיירת היה עם "ריקבון ועובש הנגרם כתוצאה ממצב לחות כרוני". הורי הדייר עדיין גרים בנכס עם עובש רעיל ורמות פחמן גבוהות, מה שגרם לכאורה לאבא לעזוב את העבודה, בעוד שאמה שרון הפכה לאסמטית ברמה קשה והאח הצעיר סבל מאובדן זיכרון ובעיות דיבור.
אותה הדיירת אמר למגזין הבריטי כי: "הדם שלנו על הידיים שלהם. הם צפו בעוד אנשים רבים שאיבדו את איכות החיים שלהם מבלי לנסות לתקן את זה כשיש להם את כל המשאבים. הם נכנסו והרסו קהילה שכבר ניסתה לחזור מהמתים. אני לא מבינה איך בראד פיט או כל אחד אחר שמזוהה עם הארגון הזה יכולים לישון בלילה. הם הורגים אנשים. הרבה מהאנשים האלה חולים מאוד וחיים באיכות חיים ירודה עד סוף חייהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה