תרבות ופנאי

טיילור סוויפט ממשיכה לפנק: זו המתנה שהעניקה לעובדים שלה

טיילור סוויפט נמצאת בעיצומו של מסע ההופעות הבינלאומי שלה. כעת מתפרסם כי סוויפט פינקה את העובדים שמקיפים אותה במתנה מפנקת מאוד
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
טיילור סוויפט ממשיכה לפנק את הצוות שמקיף אותה במהלך טור ההופעות הבינלאומי שלה. כעת מתפרסם כי סוויפט הזמינה לא פחות מ-197 חדרים במלון ארבע העונות היוקרתי במקסיקו. על פי הפרסום בהחדר הזול ביותר עולה כ-600 דולר ללילה, מה שמצביע על כך שסוויפט שילמה לפחות כ-110,000 דולר על הצוות שמקיף אותה.
כזכור, זהו לא הפינוק היחידי שסוויפט מעניקה לצוות שמלווה אותה בסיבוב ההופעות הבינלאומי הנוכחי. על  פי הפרסום ב-SupercarBlondie; סוויפט העניקה לאחרונה בונוסים בסכום כולל של למעלה מ-55 מיליון דולר לכלל אנשי הצוות שמלווים אותה. החל מרקדנים שלה ועד למחסנאים, טכנאי סאונד וקייטרינג, שעובדים בסיבוב ההופעות המאסיבי.
סוויפט שברה כמה שיאים בזכות מסע ההופעות שלה, "The Eras Tour". כעת מסתמן שיא נוסף שהסרט בן השלוש שעות שמתעד את מסע ההופעות מסתמן כשובר קופות. בעקבות ההצלחה במכירות המוקדמות לסרט של סוויפט, אולפני יוניברסל הקדימו בשבוע את יציאת הסרט "מגרש השדים: המאמינים", ל-6 באוקטובר.
כמו כן, על פי התחזיות מסע ההופעות של סוויפט עתיד להכניס 1.4 מילארד דולר, ולזכות בתואר מסע ההופעות הרווחי ביותר בעולם אי פעם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה