תרבות ופנאי

טיילור סוויפט שוברת שיאים: מגיעה לקולנוע עם סרט חדש

הזמרת טיילור סוויפט ששברה כבר מספר שיאים בזכות סיבוב ההופעות המצליח שלה "The Eras Tour". אבל לאחרונה שברה שיא נוסף כאשר לסרט שייצא באוקטובר שתיעד את המסע ההופעות, נמכרו בתוך יום אחד בארה"ב כרטיסים בהיקף 37 מיליון דולר 
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)
טיילור סוויפט שברה כמה שיאים בזכות מסע ההופעות שלה, "The Eras Tour".  כעת מסתמן שיא נוסף שהסרט בן השלוש שעות שמתעד את מסע ההופעות מסתמן כשובר קופות.
בעקבות ההצלחה במכירות המוקדמות לסרט של סוויפט, אולפני יוניברסל הקדים בשבוע את יציאת הסרט "מגרש השדים: המאמינים", ל-6 באוקטובר. כמו כן, על פי התחזיות מסע ההופעות של סוויפט עתיד להכניס 1.4 מילארד דולר, ולזכות בתואר מסע ההופעות הרווחי ביותר בעולם אי פעם.
על פי הערכה שפורסמה במגזין האמריקאי "Pollstar", סוויפט צפויה לחצות את רף מיליארד הדולרים באחת ההופעות בסינגפור במרץ 2024. אחריה במסעי ההופעות הרווחיים בעולם: אלטון ג'ון במופע הפרידה (853 מיליון דולר), אד שירן (776 מיליון דולר) ו־U2 (עם 736 מיליון דולר). עשירי ברשימה הארי סטיילס שגרף עד כה 418 מיליון דולר.
לפי "פורבס", ב-2022 הרוויחה סוויפט 92 מיליון דולר שהפכו אותה לאחת המרוויחות המובילות במגזר הבידור העולמי. ואולם השנה הסכום אמור לקפוץ ל-332 מיליון דולר. הונה של סוויפט, בת ה-33, עומד כיום על 740 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה