ויראלי

אלטון ג'ון בן ה-76 אושפז בבית החולים בצרפת

הזמר האגדי בן ה-76 אושפז אמש בבית חולים בניס, צרפת, לאחר שנפל בווילה שלו, אך שוחרר כבר הבוקר חזרה לביתו כאשר בריאותו טובה. לאחר סיבוב ההופעות האחרון שלו, שהיה הרווחי ביותר בהיסטוריה, הודיע הזמר כי הוא מתכוון להקדיש יותר זמן לבניו
מערכת ice | 
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)

רגעים של דרמה התרחשו הלילה בוילה המפוארת של אגדת המוזיקה הבריטית אלטון ג'ון בניס, כאשר נפל בווילה אותה השכיר ואושפז בבית החולים המקומי. הבוקר, מספר שעות לאחר האירוע שוחרר הזמר חזרה לביתו כשמצב בריאותו טוב.

מבית החולים נמסר לאחר שחרורו של הזמר בן ה-76: "אנחנו יכולים לאשר שבעקבות נפילה אמש בביתו בניס שבדרום צרפת אלון ביקר בבית החולים כאמצעי זהירות מפני מצבו. בעקבות בדיקות, הוא שוחרר מידית הבוקר חזרה לביתו ומצב בריאותו טוב".
 

אלטון ג'ון בילה את חופשת הקיץ שלו עם בעלו דיוויד פרניש ושני בניהם לאחר שסיים את סיבוב ההופעות שלו בחודש יולי האחרון, כאשר לפני מספר ימים אף נהנה משייט ביאכטה שלו עם שורה של חברים. בנוסף, אלטון ג'ון נצפה סועד עם ארוחת ערב עם קווין ספייסי בניס בתחילת החודש, לאחר שהשחקן נוקה מהחשדות בגין התקפות מין על ארבעה גברים.
 


כזכור בחודש שעבר סיים הזמר הבריטי האגדי את סיבוב ההופעות האחרון שלו שהיה סיבוב ההופעות המכניס ביותר בהיסטוריה. הזמר הוותיק לא פסל אפשרות להופיע שוב בעתיד, אולם הודיע כי כעת הוא מתכנן להקדיש יותר זמן לבניו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה