בעולם

המלך צ'ארלס התאכזב מלידת בנו: ההקלטות הסודיות נחשפות

קטעים חדשים מהקלטות סודיות של הנסיכה דיאנה נחשפו השבוע בידי אנדרו מורטון, שכתב את הספר הראשון על חייה. לפי דבריה של הנסיכה המנוחה, המלך צ'ארלס התאכזב כשהארי נולד כי הוא לא היה בת
מערכת ice | 
הנסיכה דיאנה (צילום ויקיפדיה)
סיפורה של הנסיכה דיאנה מטלטל ומרגש רבים זה שנים. לאחרונה נוסף אליו פרק נוסף שחשף את שעבר עליה לאחר הגירושים מהנסיך (היום המלך) צ'ארלס. הסופר אנדרו מורטון, שכתב את הספר על סיפורה בשנות ה-90, ציין 26 שנה למותה של הנסיכה על ידי פרסום הקלטות נוספות שעל בסיסן כתב את ספרו. 
לפי מורטון, ששוחח לראשונה עם ABC האמריקנית, ישנן בסך הכול כשבע שעות של הקלטות שלא נחשפו לציבור. בקטע שבחר לחשוף מגלה מורטון הקלטה שבה דיאנה מספרת על הקשר העגום שלה עם אימה החורגת, ובעיקר החשיפה כי המלך צ'ארלס התאכזב לאחר שהנסיך הארי נולד. 
לפי דבריה של הנסיכה המנוחה, בטקס ההטבלה של הארי צ'ארלס אמר לאימו המלכה: "את יודעת, היינו כל כך מאוכזבים. חשבנו שזו תהיה ילדה". לפי דיאנה המלכה תקפה את בנה בכעס ואמרה: "אתה צריך להבין כמה בר מזל אתה שיש לך ילד נורמלי". עוד הוסיפה כי מאז צ'ארלס יצר חציצה בינו ובינה, וכי כך זה קורה כשעונים לו. 
נזכיר כי לאחרונה דווח כי צ'ארלס ובנו הארי מנסים לחדש את הקשר ביניהם, ולכאורה הם עתידים להיפגש באנגליה כדי לשוחח בפרטיות לראשונה זה חודשים רבים. על כן, לא ידוע אם החשיפה של מורטון מטרתה לפגוע בניסיון הזה באופן מכוון ואם החשיפה באמת תגרום לנסיך הארי לשקול את צעדיו מחדש.
דוקומנטרי על הקלטות הסודיות של הנסיכה דיאנה עתיד לצאת בשנה הבאה ולשפוך עוד אור על חייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה