תרבות ופנאי

טיילור סוויפט גרמה לפיטוריו של מאבטח: "רציתי לדאוג שהיא בטוחה"

קלווין דנקר שאבטח את הופעתה של טיילור סוויפט במיניאפוליס בחודש יוני האחרון צולם כשהוא שר את שיריה בזמן עבודתו וביקש ממעריצות שהגיעו להופעה לצלם אותו על רקע הבמה ובתגובה לכך פוטר מתפקידו מכיוון שהפר את נהלי חברת האבטחה בה עבד
מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock)

קלווין דנקר שעבד כמאבטח בהופעתה של טיילור סוויפט במיניאפוליס, חשף כי פוטר מתפקידו לאחר מכן. הסיבה לכך היא שצולם כשהוא שר את שיריה של הזמרת האייקונית בזמן ההופעה ואף ביקש ממעריצות לצלם אותו על רקע הבמה, דבר הנוגד את נהלי החברה בה עבד. לאחר הפיטורים חשף דנקר כי רצה להיות מאבטח, לא כי היה זה חלום חייו, אלא כי רצה להיכנס להופעתה של טיילור סוויפט.

הסרטון בו צולם דנקר שר את שיריה של סוויפט הפך לויראלי ברשת, מה שככל הנראה היווה טריגר לפיטוריו. המאבטח טען כי הפיטורים היו מוגזמים: "בסך הכל ביקשתי שיצלמו אותי, לא השתמשתי בטלפון ודאגתי שטיילור בטוחה והמעריצים נהנים". המגיבים ברשתות החברתיות תמכו בדבריו של דנקר, אחת מהן כתבה: "מקווה שטיילור תראה את זה ותדבר עם חברת האבטחה", מעריצה אחרת הוסיפה: "הייתי נוטרת להם טינה".

סיבוב ההופעות הקרוב של הזמרת בת ה-33 יהיה אחד מסיבובי ההופעות המכניסים בהיסטוריה. לפני חודש שברה סוויפט את שיאה של ברברה סטרייסנד והפכה לאמנית שהוציאה הכי הרבה אלבומים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה