דיגיטל וטק

טראמפ יציל את טיקטוק מביידן? הרשת החברתית עומדת בפני איום

על רקע הדיון שהתקיים בקונגרס שעסק בקידום התוכנית לאיסור שימוש האפליקציה בארה"ב, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ מציין כי הוא מתנגד לחסימתה של טיקטוק. 
לעומת טראמפ, נשיא ארה"ב ג'ו ביידן תומך בהצעת החוק
מערכת ice | 
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, freepik)
לאחר שנתוני חברת המחקר Sensor Tower חשפו כי הרשת החברתית "טיקטוק" מאוימת, זאת לאחר שהפלטפורמה "אינסטגרם" הצליחה לעבור אותה ולהגיע לראש טבלת ההורדות העולמית, כעת מתייחס נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ לעמדתו בנושא המשך הפעילות של טיקטוק בארה"ב. 
כזכור, ביום ראשון האחרון התקיים דיון בקונגרס אשר עסק בהצעה דרמטית, אשר לפיה ייאסר על חנויות אפליקציות בארה"ב לשלב את הרשת החברתית בפלטפורמות שלהן. מדובר בתוכנית שתקדם איסור שימוש האפליקציה ברחבי המדינה, דבר שבו תומך נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.
אתמול (שני) התייחס טראמפ לנושא וציין כי על אף שטיקטוק מהווה איום על הביטחון הלאומי הוא לא מאמין בתוכנית שהוצעה בקונגרס.  התייחס היום (שני) להמשך הפעילות של טיקטוק בארה"ב, ואמר כי למרות שהיא מהווה איום על הביטחון הלאומי הוא לא תומך בחסימתה.
על פי הדיווחים, טראמפ מכחיש את אותן הטענות. על פי נתונים של חברת המחקר Sensor Tower, הרשת החברתית "טיקטוק" מאוימת, זאת לאחר שהפלטפורמה המוכרת "אינסטגרם" הצליחה לעבור אותה ולהגיע לראש טבלת ההורדות העולמית. 
על פי הנתונים של חברת המחקר,  מספר ההורדות של "אינסטגרם" עלה ב-20% בשנת 2023 והסתכם ב-768 מיליון. אותו נתון גרם למהפך רב עבור האפליקציה החברתית הפופולרית "טיקטוק".
בניגוד לאינסטגרם,  מספר ההורדות של טיקטוק, אשר בשליטת הענקית ByteDance הסינית, גדל ב-4% ל-733 מיליון. נתון מפתיע נוסף המתקשר לעולם הרשתות החברתיות, מציין כי פייסבוק התרחבה מבחינת מספר המשתמשים החדשים שלה.  
על פי נתוני חברת המחקר Sensor Tower, מספר המשתמשים האקטיבים החודשיים של הרשת החברתית "אינסטגרם" טיפס ל-1.47 מיליאד וברבעון האחרון של השנה הקודמת נרשמה עלייה של 13 מיליון משתמשים.
בעקבות נתונים אלו, הרשת החברתית הפופולארית טיק טוק מאוימת, כאשר מספר המשתמשים הפעילים שלה מסתכם ב-1.12 מיליארד. מדובר בצניחה של 12 מיליון משתמשים ב-3 חודשים האחרונים של שנת 2023. 
הפלטפורמה החברתית טיקטוק עלתה לאחרונה לכותרות. על פי הדיווח שהתפרסם ביום ראשון האחרון, מחוקקים בארצות הברית מקדמים תוכנית שעלולה לאסור את השימוש ברשת החברתית טיקטוק ברחבי המדינה. לאחר שנערך דיון בקונגרס, מקורות בבית הלבן ציינו ל-CNN שהנשיא ג'ו ביידן מוכן לחתום על החקיקה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה