דיגיטל וטק

וואטסאפ בשדרוג שחיכיתם לו: הורידו את העדכון הזה עכשיו

וואטסאפ עושה את החיים קלים יותר: סרגל כלים חדש נמצא בתחתית המסך ויש בו בסך הכל ארבע כרטיסיות, הצ'אטים שלכם, עדכונים חדשים, קהילות שאתם עוקבים אחריהם ושיחות דרך האפליקציה, כל זאת במקום סרגל הכרטיסיות הישן והמעט יותר מסורבל
מערכת ice | 
פריצה לחשבונות וואטסאפ של ח"כים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
עוד שדרוג מגיע לוואטסאפ. חברת מטא מוציאה לאוויר העולם עוד מספר חידושים באפליקציית ההודעות מספר אחת בעולם, עם עיצוב סרגל הניווט החדש שהושק במיוחד למשתמשי אנדרואיד, כאשר הניסוי למשתמשי גרסת בטא הוגדר בהצלחה גדולה.
כעת, הסרגל החדש נמצא בתחתית המסך ויש בו בסך הכל ארבע כרטיסיות, הצ'אטים שלכם, עדכונים חדשים, קהילות שאתם עוקבים אחריהם ושיחות דרך האפליקציה, כל זאת במקום סרגל הכרטיסיות הישן והמעט יותר מסורבל.
 
על פי ההסבר של חברת מטא, עיצוב הסרגל הכלים החדשני של וואטסאפ, נמצא בחלק התחתון של המסך, בכך הוא קרוב יותר לאגודלים של המשתמשים ולכן הוא נגיש וקל יותר. האפליקציה כבר עודכנה בחנות Play של אנדרואיד, כך שבעדכון האפליקציה תראו את התוספת החדשה.
עוד שדרוג שנבדק בוואסטאפ הוא הארכה של הסרטונים המועלים לסטטוס. על פי דיווחים, שוחררה לבדיקת מפתחים גרסת בטא אנדרואיד, שיש בה אפשרות לעדכן סטטוס עם סרטון באורך של עד 60 שניות בסך הכל. תהיה גם אפשרות לתמלול הערות קוליות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה